کد خبر : 1983915 | 11 آذر 1402 ساعت 07:00 | 56.4K بازدید | 20 دیدگاه

روی کین محبوب‌ترین بازیکن من بود؛

کیلینی پیراهن منچستریونایتد پوشید!

جورجو کیلینی، مدافع سابق یوونتوس و ایتالیا، نسبت به پوشیدن پیراهن منچستریونایتد شور و شوق فراوانی دارد.

کیلینی پیراهن منچستریونایتد پوشید!

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیلینی یک مدافع باکیفیت و مطابق انتظار فوتبال‎‌دوستان جهان است و او یکی از بهترین مدافعان جهان فوتبال در سال‎‌های نه چندان دور بوده است. او در دوران حضورش در یوونتوس، همکاری خوبی با لئوناردو بونوچی داشت و یکی از بهترین زوج‌های تاریخ برای ایتالیا و یوونتوس را به نمایش گذاشته بود.

او در سال گذشته از تیم ملی فوتبال ایتالیا خداحافظی کرد اما مدتی است که از تورین به لس آنجلس نقل مکان کرده تا برای لس آنجلس اف سی بازی کند و واپسین سال‌های بازیگری خود را در لیگ آمریکا پشت سر بگذارد. او هر ماه عادت دارد به فروشگاه فوتبال کلاسیک شهر لس آنجلس سر بزند و از این فروشگاه پیراهن ورزشی خریداری کند و کلکسیون پیراهن‌های فوتبالی خود را پر کند.

1894172

این فروشگاه به تازگی برای کار تبلیغاتی خود از کیلینی کلیپی منتشر کرد و از او درباره محبوب‌ترین پیراهن فوتبالی‌اش پرسید و کیلینی در حالی که پیراهن روی کین در منچستریونایتد را به تن کرده بود، گفت: الگو نه اما محبوب‌ترین بازیکنی که همیشه دنبالش می‎‌کردم، روی کین بود. بسیار سرسخت و قلدر بود اما در دل رفتارش احساسات وجود داشت.

البته در این بین کیلینی کمی بدشانس هم بوده است. چرا مایک براوون استعدادیاب باشگاه ساندرلند در فصل 2006/07 به روی کین، این مدافع ایتالیایی را پیشنهاد داد. مایک براوون در گفت‌وگوی خود این اتفاق را اینگونه توضیح می‌دهد: به روی زنگ زدم و با ارسال آمار جورجو به او گفتم به او علاقه‎‌مندی؟ روی کین بلافاصله گفت آیا یک کودک از کریسمس بدش می‌آید؟

کیلینی به انگلیس آمد و آماده بود تا با انتقالی 8 میلیون پوندی از یوونتوس به ساندرلند منتقل شود، اما سران بیانکونری ناگهان درخواست 200 هزار پوند بیشتر کرد که این موضوع با جواب منفی مدیران تیم انگلیسی همراه شد تا کیلینی نتواند با یکی از محبوب‌ترین بازیکنان زندگی‌اش، در ارتباط باشد.

دیدگاه‌ها