کد خبر : 1983919 | 11 آذر 1402 ساعت 08:04 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

خانه‌نشینی کم بود، دادگاه هم اضافه شد؛

یک فوتبالیست دیگر و پرونده خشونت علیه زنان

نیکو شولز، بازیکن سابق دورتموند، با اتهامات بسیار زیادی روبرو شده است‌.

یک فوتبالیست دیگر و پرونده خشونت علیه زنان

به گزارش "ورزش سه"، همین دهه گذشته بود که در قامت یک بازیکن ملی پوش به صورت مستمر هر هفته در بوندسلیگا بازی می‌کرد و اگر چه در این فصل بدون تیم بوده اما اکنون اتفاقی دیگر توجهات را به خود معطوف کرده است.

غروب جمعه، دادستانی دورتموند امروز درباره وضعیت نیکو شولز بازیکن سابق ملی پوش فوتبال آلمان و بوروسیا دورتموند، اتهامات عجیبی را مطرح کرده است.

این مرکز در گزارشی اعلام کرد که این بازیکن در سال ۲۰۲۰ و در یکی از روزهای ۱۴ ژانویه، ۲۱ مارس و ۳۰ اوت در یک آپارتمان شخصی همسر سابقش را مورد ضرب و شتم قرار داده و حالا چت‌ها، تصاویر و همچنین ویدئوهای زیادی از او در اختیار پلیس قرار گرفته است.

این بازیکن که سابقه بازی در هوفنهایم، گلادباخ و هرتابرلین را دارد، مشخص شده در زمان مطرح شدن اتهامات بازیکن دورتموند بود و از نکات مهم این است نیکو شولز اکنون در سن ۳۰ سالگی بدون تیم مانده و با توجه به این پرونده شرایطش برای بازگشت به فوتبال آلمان سخت خواهد شد.

دادگاه این پرونده در صورت نیاز به بررسی علنی، قرار است در سال ۲۰۲۴ برگزار شود ولی در غیر این صورت، پیش از شروع سال میلادی جدید، مبلغی به عنوان جریمه توسط او پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها