کد خبر : 1983936 | 11 آذر 1402 ساعت 09:46 | 46K بازدید | 44 دیدگاه

قانون عجیب پپ: نباید از بارسا و بایرن خرید کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قانون خاصی در زمینه خرید بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ دارد.

قانون عجیب پپ: نباید از بارسا و بایرن خرید کنیم

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا روزهای خوبی را روی نیمکت بارسلونا و بایرن مونیخ سپری کرد و یکی از مربیان محبوب هواداران این دو تیم به حساب می‌آید.

این مربی اسپانیایی قهرمانی‌های جذابی را در لالیگا و لیگ قهرمانان در زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا به دست آورد و از همان جا بود که نامش را به عنوان یکی از بهترین مربیان جوان فوتبال اروپا مطرح کرد و فوتبال‌دوستان با او آشنا شدند.

او همچنین در زمان حضورش در بایرن هم با وجود اینکه نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود اما تیمی قدرتمند را به میدان می‌فرستاد که توانست روند قهرمانی‌هایش در بوندسلیگا را هم همچنان حفظ کند و بازی بسیار درخشانی ارائه دهد.

1958861

حالا مارتی پرارناو که نویسنده خاطرات و زندگینامه سرمربی فعلی منچسترسیتی است به نکته جالبی درباره او اشاره کرده که نشان از علاقه بیش از اندازه‌اش به این دو باشگاه سابق دارد. 

او در گفت‌وگو با روزنامه آ اس درباره گواردیولا اظهار داشت: «پپ در این زمینه کاملا صریح است که نباید به بازیکنان بارسلونا و بایرن مونیخ دست زد و به جذب آنها فکر کرد. سیتی فهرستی از بازیکنان بایرن داشت که دوست داشت آنها را به خدمت بگیرد اما پپ اجازه نداد.

گواردیولا با مدیر ورزشی این باشگاه صحبت کرد و به او گفت که حق ندارد هیچ‌یک از بازیکنان بایرن را جذب کند و این در حالی است که بسیاری از آنها در فهرست خرید سیتی بودند، شاید بتوان گفت که تقریبا همه بازیکنان این تیم.»

دیدگاه‌ها