کد خبر : 1983937 | 11 آذر 1402 ساعت 09:55 | 76.1K بازدید | 95 دیدگاه

سکوت مسی شکست: دریبل زدم تا لوا را تحقیر کنم!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید به دلیل عصبانیت از روبرت لواندوفسکی در جام جهانی 2022 با او بدرفتاری کرده است.

سکوت مسی شکست: دریبل زدم تا لوا را تحقیر کنم!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری مسی و لواندوفسکی پس از اهدای توپ طلا به این ستاره آرژانتینی بسیار جدی شد و این تنش به خوبی در اظهارات دو طرف مشخص بود. 

بسیاری معتقد بودند که توپ طلا شاید حق این ستاره لهستانی بود که در سال 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن مراسم اهدای این جایزه به آن نرسیده بود اما در نهایت رای شرکت کنندگان این جایزه را بار دیگر به لئو رساند.

تقابل آنها در مرحله گروهی جام جهانی 2022 به خوبی نشان داد که تنش بین این دو نفر تا چه حد جدی است و در روزهای اخیر هم صحبت‌های بسیاری بار دیگر درباره این اتفاق مطرح شد. 

1960823

حالا مسی در گفت‌وگو با یکی از خبرنگاران آرژانتینی در مستندی درباره قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 با اشاره به اتفاقات بازی برابر لهستان اظهار داشت: «اظهارات لواندوفسکی باعث ناراحتی من شد چون وقتی برنده توپ طلا شدم حرف‌هایی را زدم که واقعا از صمیم قلبم بود اما حرف‎‌هایی که او زد من را ناراحت کرد. 

من در طول بازی او را نادیده گرفتم، چون ناراحت بودم. عصبانی بودم و فکر می‌کردم او حرف‌هایی زده که نباید آنها را مطرح می‌کرد. بسیار عصبانی بودم. آیا از قصد دریبل زدم چون بازیکن روبرویم او بود؟ بله، این کار را انجام دادم.

پس از آن بازی با هم صحبت کردیم و به این توافق رسیدیم که سوءتفاهمی پیش آمده است. او ناراحت بود چون حرف‌هایی که زده بود چیزهایی نبودند که به طور کامل در اینترنت پخش شد. سپس به بارسلونا رفت و ما درباره مسائل بسیاری از جمله این باشگاه و شهر و همه چیز با هم حرف زدیم.»

دیدگاه‌ها