کد خبر : 1983941 | 11 آذر 1402 ساعت 10:28 | 17.2K بازدید | 39 دیدگاه

ادعای عجیب: ستاره‌های اتلتیکو عاشق بارسا هستند!

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، می‌گوید بازیکنان اتلتیکو مادرید سبک بازی بارسلونا را ترجیح می‌دهند.

ادعای عجیب: ستاره‌های اتلتیکو عاشق بارسا هستند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب این هفته باید در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در دیداری جذاب و تماشایی روبروی اتلتیکو مادرید قرار بگیرد. 

این تقابل برای فلیکس از حساسیت خاصی برخوردار است چون باید برابر تیم سابقش که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی از آن جدا شد و به بارسلونا پیوست به میدان برود و این اولین بار است که پس از این جدایی روبروی آنها قرار خواهد گرفت. 

این ستاره پرتغالی از زمان پیوستن به بارسلونا تا به حال به یکی از بهترین ستاره‌های این تیم تبدیل شده و حالا امیدوار است که بتواند این توانایی و درخشش را برابر اتلتیکو هم به نمایش بگذارد تا نشان دهد که این تیم چه بازیکن بااستعدادی را از دست داده است. 

1960111

او در گفت‌وگویی با ESPN پیش از این بازی اظهارات جالبی را مطرح کرده است: «مطمئنا من سبک بازی بارسلونا را به سبک بازی اتلتیکو مادرید ترجیح می‌دهم. این نظری است که نه فقط من، بلکه هر بازیکن دیگری هم دارد.

اگر از هر بازیکنی و حتی از بازیکنان اتلتیکو سوال کنید، آنها هم همین نظر را دارند. آنها هم ترجیح می‌دهند که زمان بیشتری را در حالت حمله سپری کنند تا اینکه بخواهند مشغول دفاع کردن باشند. اگر جواب این سوال را ندادند، بدانید که دروغ می‌گویند!»

دیدگاه‌ها