کد خبر : 1983995 | 11 آذر 1402 ساعت 13:45 | 34.2K بازدید | 7 دیدگاه

یووه به داد یونایتد رسید: ستاره‌های ناکام برای ما!

باشگاه یوونتوس قصد دارد برای جذب دنی فن دبیک و جیدون سانچو در پنجره زمستانی اقدام کند.

یووه به داد یونایتد رسید: ستاره‌های ناکام برای ما!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در چند ماه اخیر و پس از درگیری با اریک تن‌هاخ در ماه سپتامبر دیگر اجازه حضور در تمرینات تیم اول منچستریونایتد را پیدا نکرد و در حال حاضر به صورت انفرادی مشغول تمرین است. 

مدیران یونایتد امیدوار بودند که او با عذرخواهی از سرمربی این تیم بار دیگر به تمرینات و ترکیب تیم اول برگردد، اما این اتفاق رخ نداد تا بحث ترک اولدترافورد توسط او کاملا جدی به نظر برسد، هرچند این اتفاق ضرر هنگفتی را برای این باشگاه به همراه خواهد داشت.

حالا روزنامه کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدیران یوونتوس در حال بررسی شرایط برای جذب سانچو و همچنین فن دبیک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی که کمتر از یک ماه به شروعش باقی مانده هستند. 

1650891

فن دبیک هم در این فصل تنها 21 دقیقه فرصت حضور در میدان تحت هدایت تن‌هاخ را به دست آورده و مدیران یونایتد تمایل بسیاری برای فروش او به صورت دائمی دارند و به احتمال زیاد با پیشنهاد ارائه شده از سوی یووه موافقت خواهند کرد. 

یوونتوس امیدوار است که بتواند از این بازیکن به عنوان جانشین پل پوگبا که به دلیل دوپینگ و فاجولی که به دلیل شرط‌بندی محروم است استفاده کنند و سانچو و فن دبیک هم از این انتقال و ترک یونایتد استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها