کد خبر : 1984029 | 11 آذر 1402 ساعت 15:40 | 18.1K بازدید | 13 دیدگاه

هم‌تیمی چوپوموتینگ از پس مهار قایدی برنیامد!

فرانک کوم باتجربه نیز در مهار مهدی قایدی کاملا ناکام بود.

هم‌تیمی چوپوموتینگ از پس مهار قایدی برنیامد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی شب گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب اتحاد کلباء داشت. ستاره ایرانی ببرها توانست 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و 2 پنالتی نیز بگیرد تا روی هر چهار گل تیمش اثر مستقیم گذاشته باشد.

بازیکن سابق استقلال که در این فصل راهی کلباء شده، روی گل نخستی که به ثمر رساند، با یک سرتوپ دیدنی، اوروس ویتاس، مدافع صربستانی الامارات را از جریان بازی محو کرد و یک گل تماشایی را با عبور دادن توپ از بین پاهای گلر میزبان به ثمر رساند.

پس از آن، قایدی با یک فرار تماشایی از قلب خط دفاعی الامارات، تیمش را به گل دوم نیز رساند. در ادامه و در دقیقه 20 بازی بود که اوروس ویتاس به دلیل مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد و فرانک کوم باتجربه به زمین مسابقه آمد.

1961303

این بازیکن که در تیم ملی کشورش سابقه بازی در کنار بازیکنانی چون چوپوموتینگ و وینسنت ابوبکر را در کارنامه دارد، 14 مرتبه برای کامرون بازی کرده و در رقابت‌هایی چون جام ملت‌های آفریقا و مقدماتی جام جهانی 2018 حاضر بوده است.

فرانک کوم که در الریان با شجاع خلیل‌زاده نیز هم‌تیمی بود، به قصد پرکردن خلأ خط دفاعی الامارات وارد زمین مسابقه شد، ولی نتوانست کمکی به تیمش بکند و مهدی قایدی دقیقا با استفاده از همین ضعف حریف، 2 پنالتی برای تیمش گرفت که دنیل بسا و آندرس وومبرگر آنها را به گل تبدیل کردند.

1961304

دیدگاه‌ها