کد خبر : 1984037 | 11 آذر 1402 ساعت 16:23 | 29.8K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراف خنده‌دار مدیر خرافاتی ایتالیایی

عجیب‌ترین اخراج تاریخ بخاطر تلفظ اشتباه کاناپه!

ماسیمو سلینو اعتراف می‌کند که به دلیل ضعف در تلفظ کلمات انگلیسی، اشتباها سرمربی لیدز یونایتد را به جای کاناپه اخراج کرده است!

عجیب‌ترین اخراج تاریخ بخاطر تلفظ اشتباه کاناپه!

به گزارش "ورزش سه"، در دنیای فوتبال مدیران زیادی وجود دارند که به دلیل رفتارهای دیوانه‌وار خود، شهره عام و خاص هستند. مدیرانی که با برخی تصمیمات جنجالی و عجیب و غریب، باعث شگفتی همگان شده‌اند ولی شاید در این میان اتفاقاتی که ماسیمو سلینو در زمان مدیریت لیدز یونایتد رقم زده، از همه عجیب‌تر باشد.

او در مصاحبه‌ای که با دیلی میل داشته، اعتراف کرده است که در زمان مدیریت لیدز یونایتد، تنها به دلیل اشتباه در تلفظ کلمه کاناپه و مربی، به صورت کاملا ناخواسته سرمربی لیدز یونایتد را از کار برکنار کرده است. مدیر خرافاتی که از رنگ بنفش و عدد 17 متنفر است و این خرافه را همواره به همراه دارد.

سلینو هرگز از رنگ بنفش استفاده نمی‌کند و مشکل او با این رنگ با مراسم خاکسپاری در ایتالیا مرتبط است. او همچنین بازیکنانی را که در روز هفدهم ماه متولد شده بودند را فروخته یا از امضای قرارداد با آنها خودداری کرده است. او می‌گوید: من نمی‌خواهم ریسک کنم. این یک بیماری است. من حالت عادی ندارم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

ماسیمو سلینو در زمانی که مالک لیدز بود، بر دوره بسیار پر هرج و مرج این باشگاه نظارت داشت. او به دیلی میل گفته است: وقتی به لیدز رسیدم، حالم خوب نبود. ضمن اینکه زبان انگلیسی من خیلی ضعیف بود و تلفظم در کلمات وحشتناک بود. وقتی به استادیوم خانگی رسیدم، یک کاناپه بنفش مخملی را دیدم. من به آدم‌هایی که آنجا بودم گفتم این کاناپه بنفش را سریع عوض کنید و دیگر نمی‌خواهم آن را اینجا ببینم.

1961315
این تصویری از سلینو در کنار برایان مک درموت است که مدیر ایتالیایی به دلیل اشتباه در تلفظ عبارت Coach به معنای مربی و Couch به معنای کاناپه، او را از لیدز یونایتد اخراج کرد.

او در ادامه می‌گوید: روز بعد به سراغ من آمدند و گفتند چه کسی را برای دیدار با هادرزفیلد روی نیمکت تیم بگذاریم؟ من هم گفتم این حرف چه معنی‌ای دارد، مگر ما مربی نداریم؟ آنها به من گفتند که ما مربی به نام برایان مک درموت داشتیم ولی شما دیروز او را اخراج کردید. سپس فهمیدم که بخاطر تلفظ اشتباه من در عبارت Coach به معنای مربی و Couch به معنای کاناپه، آنها سرمربی تیم را اخراج کرده‌اند.

این مدیر ایتالیایی می‌گوید: آنها مک درموت را به خانه‌اش فرستادند ولی کاناپه مخملی بنفش سر جایش بود. ساعت 10 شب بود و 2000 نفر در بیرون ورزشگاه جمع شده بودند و می‌خواستند من را بکشند. مدیران باشگاه مرا در استادیوم پنهان کردند و سپس با ماشین پلیس از آنجا فرار کردم. آنها به من گفتند بهتر است فردا برای تماشای مسابقه به ورزشگاه نروم. آن کاناپه منحوس بنفش کار خودش را کرد!

1961317

سلینو می‌گوید: ما مجبور شدیم نایجل گیبز، دستیار مک درموت را به عنوان سرمربی روی نیمکت بگذاریم و او توانست هادرزفیلد را پنج بر یک شکست دهد. من به مدیران گفتم او را به عنوان سرمربی حفظ کنید! گاهی اوقات اشتباه بزرگ تبدیل به بهترین کاری می‌شود که انجام می‌دهید.

این مدیر خرافاتی به دلیل اخراج متعدد مربیان به "مربی‌خوار" شهرت پیدا کرده است. این ایتالیایی که اکنون مالک برشاست، تنها در سه سال اخیر، 6 مربی را اخراج کرده است. او آخرین بار همین هفته گذشته دنیلو کاستادلو را از هدایت برشا برکنار کرد.

اکنون هدایت برشا به رولاندو ماران سپرده شده است، این بیست و یکمین مربی تیم‌های سلینو در 6 سال گذشته است. مدیر جنجالی ایتالیایی در مورد اشتهای سیری‌ناپذیر و بدنام خود برای استخدام و اخراج مربیان می‌خندد و می‌گوید: این یک وعده غذایی بسیار گران است.

دیدگاه‌ها