کد خبر : 1984081 | 12 آذر 1402 ساعت 03:20 | 23.8K بازدید | 35 دیدگاه

غروب تلخ کره جنوبی برای سوون سامسونگ؛

تیمی که دو قهرمانی آسیا داشت هم سقوط کرد

سوون سامسونگ تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد امروز برای نخستین بار در تاریخش به دسته دوم فوتبال کره جنوبی سقوط کرد.

تیمی که دو قهرمانی آسیا داشت هم سقوط کرد

به گزارش ورزش سه، لیگ کره جنوبی به هفته پایانی خود رسیده و امروز با برگزاری 3 بازی از شش بازی وضعیت تیم‌های سقوط کننده مشخص شد. سه تیم سوون سامسونگ، گانکون و سوون با توجه به قرار گرفتن در جمع سه تیم انتهای جدول روز سختی را داشتند؛ طبق فرمت این لیگ، یک تیم از سه تیم قعرنشین به صورت مستقیم راهی لیگ دسته دوم کره می‌شود و دو تیم دیگر باید برای بازی در پلی آف با تیم‌های دوم و سوم سطح پایین‌تر این کشور خود را آماده کنند.

حال در این بین تیمی که با سقوط مستقیم به سطح پایین‌تر روبرو شد، تیمی بود که 4 قهرمانی در لیگ، 5 قهرمانی در جام حذفی و از همه مهمتر با دو قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از عنوان‌دارهای فوتبال آسیا به شمار می‌آید و این تیم، سوون سامسونگ است!

در بازی دیگر قرار بود سوون سامسونگ و گانگون به مصاف یکدیگر بروند و 24932 نفر از طرفداران سوون سامسونگ همراه با این تیم آمده بودند تا سقوط احتمالی تیمشان جلوگیری کنند و همزمان با آغاز این بازی، در بازی دیگر که بین سوون اف سی و ججو یونایتد، ججو به گل رسیده بود تا حالا این دو تیم با نتیجه تساوی هم راهی پلی آف شوند اما ناامید شدند چرا که نه تنها سوون اف سی به گل مساوی رسید بلکه زور هیچکدام از تیم‌های سوون سامسونگ و گانگون به یکدیگر نرسید تا یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال کره برای اولین بار در تاریخش با سقوط به دسته پایین‌تر روبرو شود.

دیدگاه‌ها