کد خبر : 1984088 | 11 آذر 1402 ساعت 20:14 | 90.6K بازدید | 145 دیدگاه

کاوه سرمربی جدید تیم ملی

شوک به کشتی آزاد: درستکار رفت!

مهم‌ترین پست مربیگری در ورزش‌های انفرادی ایران دچار تغییر و تحولی ناگهانی شد.

شوک به کشتی آزاد: درستکار رفت!

به گزارش ورزش سه، فدراسیون کشتی دقایقی پیش با انتشار خبری روی وب سایت خود با اشاره به استعفای پژمان درستکار اعلام کرد، مسئولیت فنی تیم ملی کشتی به محسن کاوه، مربی با تجربه و دوست نزدیک علیرضا دبیر واگذار شده است.

پژمان درستکار پس از المپیک توکیو جایگزین غلامرضا محمدی شد و حالا با کناره گیری خود از تیم ملی کشتی مسیر را برای محسن کاوه که قبلا زیر نظر او تمرین می‌کرده واگذار کرده است.

1961435

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که با توجه به روابط نزدیک بین دبیر و درستکار اینطور به نظر می‌رسید که درستکار همچنان هدایت تیم ملی کشتی آزاد را تا پایان رقابت‌های المپیک پاریس بر عهده داشته باشد. با این حال در بیانیه فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از زحمات درستکار در سه سال گذشته، با توجه به فرصت کوتاه تا بازی المپیک و لزوم کسب سه سهمیه باقی مانده این مسابقات و حضور قدرتمند در پاریس، محسن کاوه به عنوان جانشین پژمان درستکار منصوب شده است. در این بیانیه به نوعی برتری فنی برتری فنی یا تجربی کاوه به درستکار مورد اشاره قرار گرفته است.

1961436

کاوه کمی پس از پایان رقابت‌های کشتی جهانی در صربستان و در اوج انتقادات از درستکار به عنوان مشاور فنی رئیس فدراسیون انتخاب شده بود. در سطور پایانی بیانیه فدراسیون کشتی چنین می‌خوانید: با توجه به مأموریت سخت واگذار شده به محسن کاوه، انتظار می‌رود که شناخت بالای وی از ظرفیت‌های کشتی ایران، چندین دوره سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، فعالیت به عنوان مدیر تیم‌های ملی کشتی و کسب موفقیت متوالی در رقابت‌های جهانی جوانان، در نهایت منجر به کسب نتایج مورد نظر در المپیک 2024 پاریس گردد.

دیدگاه‌ها