کد خبر : 1984102 | 11 آذر 1402 ساعت 21:39 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

ماجرای تغییر شبانه نیمکت لاجوردی‌های گیلانی

عملکرد و ناکامی داماش در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول موجب تغییرات متعدد در کادر فنی و انتخاب سومین سرمربی در فاصله سه هفته تا پایان نیم فصل اول شد.

ماجرای تغییر شبانه نیمکت لاجوردی‌های گیلانی

به گزارش "ورزش سه"، نصیر نعیمی‌پور مالک باشگاه داماش در بخشی از صحبت‌هایش در خصوص این تغییر و تحول شبانه در راس کادرفنی اینطور توضیح داده است: باید بابت عملکرد و نتایج هفته‌های اخیر تیم از هواداران وفادارمان عذرخواهی کنم. در ادامه از تلاش آقای نظرمحمدی و کادرفنی کمال تشکر را باید داشته باشم که از هیچ کوششی برای موفقیت داماش دریغ نکردند اما فوتبال است و گاهی اوقات شرایط و بخت یاری نمی‌کند تا نتیجه مناسب کسب شود. تیم را در برهه‌ای از فصل تحویل گرفتیم که نمی‌شود کار خاصی انجام داد و با وجود آنکه آقای نظرمحمدی گزینه بنده برای سرمربی‌گری نبودند اما عشق و علاقه ایشان به این تیم موجب شد که بعد از ورودم به تیم با ایشان همکاری داشته باشم و از طرفی به خاطر داماش حاضر به فسخ قرارداد با تیم بعثت کرمانشاه شده بود.

وی ادامه داد: اما برای جلوگیری از فاصله امتیازی بیشتر با تیم‌های دیگر، نیازمند یک شوک به تیم بودیم و برای قطع نوار ناکامی در این برهه فصل به غیر از تغییر سرمربی تصمیم دیگری هم از دست‌مان بر نمی‌آمد. برای انتخاب گزینه جدید سرمربیگری داماش با وسواس و دقت لازم جلسات متعددی را در روزهای اخیر برگزار کردیم که در نهایت به دلایل گوناگون آقای کلانتری را به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای هدایت داماش در ادامه فصل انتخاب کردیم. ایشان پیش از آغاز فصل هم به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت که بعد از هفته‌ها تلاش برای تشکیل تیم قدرتمند اما با تصمیم مالک سابق باشگاه از تیم جدا شد و مطمئناَ بیش از هر سرمربی دیگری با شرایط این تیم و تعدادی از بازیکنان موجود شناخت کافی را دارند. امیدوارم با وجود تمام زحماتی که اعضای کادرفنی گذشته انجام داده‌اند این گره در نهایت توسط آقای کلانتری باز شود و داماش از این شرایط رهایی یابد.

نعیمی پور در واکنش به بحث مربی بومی و غیربومی اینطور گفت: داماش یک تیم شناخته شده ایرانی و متعلق به استان گیلان و به مرکزیت رشت می‌باشد و بنده هم افتخار دارم که متعلق به همین استان هستم اما اگر غیربومی بودم نباید برای کمک به داماش و اعتلای نام داماش به این تیم می‌آمدم؟ خواهشم این است که بحث بومی و غیربومی را برای حفظ اتحاد و یکدلی تیم مطرح نکنیم. در اطراف خودمان به تیم‌های نظیر ملوان، نساجی و ... هم می‌توانم اشاره کنم که اعضای غیربومی زیادی در این باشگاه‌ها حضور دارند.

دیدگاه‌ها