کد خبر : 1984114 | 11 آذر 1402 ساعت 22:14 | 7.3K بازدید | 14 دیدگاه

هشدار اسپالتی: فراموش نکنید ما ایتالیا هستیم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، معتقد است که شاید تیمش نباید در گروه مرگ یورو قرار می‌گرفت اما حریفان آن‌ها نباید فراموش کنند که با چه تیمی رو به رو می‌شوند‌.

هشدار اسپالتی: فراموش نکنید ما ایتالیا هستیم!

به گزارش"ورزش سه"، قرعه کشی مسابقات یورو 2024 امشب برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایتالیا با هدایت لوچانو اسپالتی باید به مصاف اسپانیا، آلبانی و کرواسی برود.

تیم ملی ایتالیا پس از جدایی روبرتو مانچینی به سراغ اسپالتی رفت که فصل گذشته قهرمان سری A شده‌ بود. او انتظار دارد که تیمش در مسابقات سال آینده بهترین نتایج را کسب کند.

اسپالتی درباره این قرعه کشی به میکروفون رادیو رای گفت: "آیا می‌شد قرعه کشی بهتر پیش برود؟ بله ولی ما در سید چهارم بودیم. اما هرگز نباید این واقعیت را فراموش کنیم که ما ایتالیا هستیم."

بازی با آلبانی در قدم اول؟

پیش بینی کردن این بازی از الان دشوار است، هنوز ماه‌های زیادی تا این مسابقات باقی مانده است. آلبانی مطمئنا نشان داده که در زمین چه تیمی خواهد بود.

1961514

اسپانیا؟

می‌دانیم که خیلی چیزها به سطح و شرایط ما در آن بازی بستگی دارد‌. در این لحظه توانسته‌ایم در بعضی از بخش‌ها پیشرفت کنیم و باید تا سال آینده به آن ادامه بدهیم.

و کرواسی؟

کرواسی یک تیم قدرتمند و با تجربه است‌. بعضی از بازیکنان آن‌ها کمی پا به سن گذاشته‌اند اما معتقدم که برخی از آن‌ها در سطح بالایی هستند.

چه برنامه‌ای برای رویارویی با اسپانیا دارید؟

کسانی که این ورزش را دوست دارند، باید طعم چالش و مقایسه را داشته باشند، در غیر این صورت هر لذتی از بین می‌رود. سپس مشخص می‌شود که در یک مسابقه لحظات مختلفی وجود دارد که تیم باید نگرش تیمی متحدی داشته باشد‌. گاهی اوقات نیاز است که با 10 بازیکن در نزدیکی محوطه جریمه دفاع کنید اما هدف همیشگی ما در فوتبال، بازی تهاجمی است.

دیدگاه‌ها