کد خبر : 1984151 | 12 آذر 1402 ساعت 06:00 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

موج سرما در دورتموند: 3 ستاره غایب بازی حساس

دورتموند احتمالا در بازی حساس بایرلورکوزن 3 بازیکن را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نخواهد داشت.

موج سرما در دورتموند: 3 ستاره غایب بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند با خبری تلخ و وضعیت سختی رو به رو است. در بازی مهم بوندس‌لیگا مقابل بایرلورکوزن، صدرنشین لیگ، دورتموند احتمالا باید بدون 3 ستاره بازی کند.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، در نشست خبری گفت: "در بازی با میلان چند بازیکن تیم بیمار بودند. متأسفانه کمی با موج سرماخوردگی برخورد کرده‌ایم. نیکلاس سوله هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند. رامی بنسباینی و صالح اوزجان نیز همراه ما نیستند."

سوله، مدافع میانی دورتموند، در پیروزی 3-1 در لیگ قهرمانان مقابل میلان غایب بود. بنسباینی و اوزجان اما سه شنبه گذشته در زمین حضور داشتند و بازی کردند.

ترزیچ می‌خواهد منتظر بماند تا هر سه بازیکن آخرین جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند و امروز تصمیم نهایی را در مورد آن‌ها بگیرد. با این وجود او گفت: "البته زمان ما رو به اتمام است."

1880650

اما با این حال از طرف دیگر اخبار خوبی هم برای کادرفنی دورتموند وجود دارد: یولیان برانت که در بازی میلان غایب بود و نیکو اشلوتربک که سرما خوردگی داشت، به تمرین بازگشته‌اند. ترزیچ در مورد این دو بازیکن گفت: "این دو بازیکن به زمین تمرین بازگشتند و وضعیت خوبی هم دارند. ما فرض می‌کنیم که آن‌ها کاملا آماده هستند."

بازی امروز مقابل لورکوزن برای دورتموند اهمیت بالایی دارد. در صورت شکست مقابل لورکوزن، فاصله آن‌ها تا صدر جدول به 13 امتیاز افزایش می‌یابد.

دیدگاه‌ها