کد خبر : 1984154 | 12 آذر 1402 ساعت 00:19 | 28.2K بازدید | 12 دیدگاه

اژدها به صدر نزدیک شد؛

گل مهم طارمی در برد حیاتی پورتو

پورتو با درخشش ملی‌پوش ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل فامالیسائو شد.

گل مهم طارمی در برد حیاتی پورتو

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در حالی که مثل دیدار برابر بارسلونا مهدی طارمی را در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت 21:30 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم مونیسیپال به مصاف فامالیکائو رده هفتمی رفت.

پورتو شروع هجومی در این بازی داشت و روی توپ ریباند شده پس از ارسال از جناح راست زمین، با شوت زمینی اوانیلسون به گل رسید و پیش افتاد ولی قبل از پایان نیمه اول هم توانست توسط مهدی طارمی اختلاف را به دو گل برساند.

1961603

مهدی طارمی که آخرین گل خود در لیگ برتر پرتغال را در هفته نُهم مقابل ویزلا به ثمر رسانده بود، در دقیقه 4+45 پاس در عرض گالنو از سمت چپ زمین را با شوت بغل پای فنی تبدیل به گل کرد تا تیمش را با برتری دو بر صفر به رختکن بفرستد.

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 68 هم شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه چیپ او از پشت محوطه جریمه تبدیل به گل نشد و از روی دروازه فامالیسائو رد شد.

فامالیسائو در دقیقه 80 یک اخراجی داد که هفت دقیقه پس از آن هم روی شروع یک ضد حمله از سوی مهدی طارمی با دفع توپ از سمت راست زمین و در ادامه پاس در عمق مارکو گروئیچ از بین مدافعان فامالیسائو، فرانسیسکو کونسیسائو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل سوم را به ثمر رساند.

1961602

تیم فوتبال پورتو با کسب پیروزی سه بر صفر در ورزشگاه فامالیسائو که نُهمین برد فصل‌شان بود، مثل بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون 28 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به این دو تیم و تفاضل گل کمتر نسبت به آنها، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

مهدی طارمی که پیش از این بازی در 11 مسابقه لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، برابر فامالیسائو سومین گل این فصل‌اش را با حضور 90 دقیقه‌ای در زمین زد.

دیدگاه‌ها