کد خبر : 1984168 | 12 آذر 1402 ساعت 01:32 | 34.9K بازدید | 10 دیدگاه

افشاگری ستاره لیورپول از دلیل اصلی درگیری پپ و داروین

الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول، دلیل اصلی درگیری داروین نونیز با پپ گواردیولا را فاش کرد.

افشاگری ستاره لیورپول از دلیل اصلی درگیری پپ و داروین

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول، اتفاقات بازی هفته گذشته لیورپول و منچسترسیتی و آنچه میان داروین نونیز و پپ گواردیولا گذشت را توضیح داد.

بازی هفته گذشته دو تیم با گلزنی ارلینگ هالند و ترنت الکساندر آرنولد با تساوی 1-1 به پایان رسید. تنش‌ها در حین و بعد از بازی بالا گرفته بود و نونیز پس از سوت پایان بازی با گواردیولا درگیر شد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مجبور شد درگیر شود و شاگردش را کنترل کند تا با سرمربی حریف درگیری فیزیکی نداشته باشد.

مک آلیستر درمورد این صحنه به Clank گفت: "فکر می‌کنم یورگن از چیزی خبر نداشت. همانطور که او گفت، آن‌ها دو فرد بسیار احساساتی هستند، هم پپ و هم داروین، و این اتفاق چیز جدی‌ای نبود. داروین به برخی از اظهارنظرهای پپ پاسخ داد، اما این چیز عجیبی نبود. به همین دلیل بود که من هم می‌خندیدم. 

1961646

اگر ببینم یک موضوع خیلی جدی است، مشخصا به این شکل نمی‌خندم. اما هیچ چیز مثل این که داروین به این سرعت عصبانی شد باعث خنده‌ام نمی‌شد. و جدای از آن، در ابتدا، پپ فکر می‌کرد که همه چیز یک شوخی است و البته داروین هم دقیقا این شکلی بود. آن موقع چهره‌اش را طوری کرده که عصبانی به نظر می‌رسید. کل وضعیت یک جورهایی خنده دار بود اما این‌ها چیزهایی هستند که فراموش می‌شوند و به آن دامن نمی‌زنیم. فکر می‌کنم هر دو به یکدیگر احترام زیادی می‌گذارند و در آن لحظه هیچ مشکلی وجود نداشت."

1961644

مک آلیستر درباره دلیل اصلی این درگیری ادامه داد: بله (داروین آن صحنه‌ را جدی گرفت و پپ آن را بیشتر به عنوان یک شوخی می‌دید). نمی‌دانم باید بگویم یا نه، اما می‌خواهم به شما بگویم چه چیزی باعث این اتفاق شده است. آن‌ها یک مشکلی با هم داشتند.

1961645

 نمی‌دانم کرنر بود یا سانتری که هالند با ضربه سر زد و توپ از کنار دروازه عبور کرد. پپ برگشت و شروع کرد به گفتن اینکه ما (لیورپول) چقدر خوش شانسیم یا چیزی شبیه به این. بعد بازی رو به پایان بود، توپ برای لوچو دیاز سانتر شد که می‌خواست به آن ضربه بزند اما داور سوت را زد. همین شد که نونیز به سمت پپ رفت و گفت: "آه، حالا شما همان خوش شانس‌‌ها هستید". از آن لحظه، همه چیز خراب شد اما خیلی آرام پیش رفت و هیچ چیزی جدی نبود."

دیدگاه‌ها