کد خبر : 1984246 | 12 آذر 1402 ساعت 13:18 | 19.6K بازدید | 9 دیدگاه

راز موفقیت گواردیولا: تعریف به جای فحش!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تلاش کرده با تعریف از بازیکنانش به آن‌ها انگیزه بیشتری دهد.

راز موفقیت گواردیولا: تعریف به جای فحش!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از دیدار برابر لایپزیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که هفته گذشته برگزار شد و با پیروزی سیتی هم همراه بود، انتقادات بسیاری را از بازیکنانش مطرح کرد. 

این در حالی بود که آن‌ها با دو گل از حریف عقب بودند اما توانستند شرایط را به سود خودشان تغییر دهد و بازی را با نتیجه 2-3 به پایان برسانند اما ناراضایتی او از عملکرد تیمش باعث شد که انتقادهایی را پس از پایان این دیدار مطرح کند. 

این موضوع تعجب بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به دنبال داشت اما موضع سرمربی سیتی در این زمینه تغییری نکرده و او همچنان از کاری که کرده است دفاع می‌کند. 

1959995

گواردیولا معتقد است که هرگز زیاد به بازیکنانش سخت نگرفته و برخورد تندی با آن‌ها نداشته است. او در این‌باره گفت: «در طول دوران حضورم در سیتی، اگر بتوانید بگویید که تعداد حرف‌های خوب و تعریف‌هایی که از بازیکنانم به صورت علنی و خصوصی داشته‌ام چقدر بوده، شاید بیش از 1000 برابر انتقادهایی باشد که از آن‌ها کرده‌ام. 

من صادق هستم و احساسی که داشتم را مطرح کردم. شاید این جو به این خاطر ایجاد شد که ما برنده شده بودیم، اگر می‌باختیم این حرف‌ها را نمی‌زدم. ما بردیم و مردم آن را پذیرفتند و این احساسی بود که من در آن لحظه داشتم.

آن حرف‌ها را مطرح کردم چون حس کردم کار درستی است. این‌طور نبود که فقط دنبال زدن حرفی باشم یا این که چون در ماه نوامبر و دسامبر هستیم بخواهم حرفی را مطرح کنم. این فقط چیزی بود که احساس می‌کردم.»

دیدگاه‌ها