کد خبر : 1984225 | 12 آذر 1402 ساعت 12:15 | 25.4K بازدید | 9 دیدگاه

از خودم راضی نیستم

متاسفم، این شروع مورد انتظارم در رئال نبود

دنی سبایوس با بدشانسی مقطع ابتدایی فصل را به‌خاطر مصدومیت از دست داده و از شرایط فعلی خودش راضی نیست.

متاسفم، این شروع مورد انتظارم در رئال نبود

به گزارش "ورزش سه"، تنها 170 دقیقه بازی در این فصل هرگز برای دنی سبایوس راضی کننده نیست اما مصدومیت‌ها همیشه سد راه او بوده‌اند. او بخش مهمی از ابتدای فصل را به‌دلیل مصدومیت از دست داد و در تیمی مثل رئال با این همه ستاره در خط میانی، دشوار است که بتوانید وارد ترکیب ثابت شوید. 

1961730

دنی سبایوس دیشب برابر گرانادا از دقیقه 69 وارد زمین شد تا هفتمین بازی فصل خود را انجام دهد. هافبک اندلسی که اخیرا قراردادش را تا 2027 تمدید کرد، امیدوار است بتواند رفته رفته به فرم خوبش نزدیک شود.

سبایوس بعد از برتری 2-0 برابر گرانادا گفت: «بسیار مهم بود این بازی را برنده شویم. این بازی‌ها مثل تله هستند و هر طور شده باید آن‌ها را با برد پشت سر گذاشت و به هدفمان نیز رسیدیم. در خط دفاعی فوق‌العاده‌ایم و فکر می‌کنم برای فتح لالیگا این فاکتور بسیار مهمی است. در مجموع تیم هم خوب دفاع می‌کند و هم خوب حمله می‌کنیم.»

1961729

سبایوس ادامه داد: «این شروعی نبود که در فصل جاری مدنظرم بود. از این بابت متاسفم و از خودم راضی نیستم. به تدریج به فرم خوبم بر می‌گردم و امیدوارم بتوانم مربی را متقاعد کنم که از من بیشتر در ترکیب استفاده کند.»

سبایوس از تونی کروس هم تمجید کرد: «تونی الگویی برای همه و یک اسطوره تاریخی است. وقتی روی فرم باشد، تیم هم عالی کار می‌کند. او در رختکن هم یک رهبر است و در عمرم کمتر هافبکی با توانایی‌های او دیده‌ام. با ریتم او بازی کردن، کارها بسیار ساده‌تر می‌شوند.»

دیدگاه‌ها