کد خبر : 1984232 | 12 آذر 1402 ساعت 12:34 | 51.1K بازدید | 12 دیدگاه

اشتباه لیورپول: ستاره اخراجی قاتل غول‎‌های انگلیس شد

آنتونی گوردون، ستاره نیوکسل، به یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این فصل تبدیل شده است.

اشتباه لیورپول: ستاره اخراجی قاتل غول‎‌های انگلیس شد

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس روبه‌روی منچستریونایتد قرار گرفت و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد. 

تک گل این بازی را گوردون در ورزشگاه سن جیمز پارک برای تیمش به ثمر رساند. این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ژانویه 2023 از اورتون به نیوکسل پیوست و به یکی از بازیکنان کلیدی ادی هاو در این فصل تبدیل شده است. 

جالب اینجاست که این وینگر 22 ساله فوتبال را در آکادمی لیورپول دنبال می‌کرد اما مربیان این تیم به این نتیجه رسیدند که او آینده روشنی نخواهد داشت و در سال 2012 در حالی‌که او تنها 11 سال داشت تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند. 

او اولین‌بار در ژانویه 2020 در ترکیب اورتون در لیگ برتر به میدان رفت و اولین حضورش در ترکیب اصلی این تیم در بازی برابر لیورپول در ژوئن 2020 بود، دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

1961741

این ستاره جوان در ژانویه 2023 و در اعتراض به مخالفت مدیران اورتون با فروشش به نیوکسل شورش کرد و حاضر به حضور در تمرینات این تیم نشد تا بالاخره آن‌ها را متقاعد کرد که پیشنهاد این باشگاه را بپذیرند و با جدایی او موافقت کنند. 

گوردن اولین‌بار در اوریل 2022 موفق شد گل پیروزی‌بخش اورتون را برابر منچستریونایتد به ثمر برساند و از آن زمان تا به حال بارها دروازه تیم‌های بزرگ فوتبال انگلیس را باز کرده است. او در هفته آخر فصل قبل هم تک گل تیمش در تساوی 1-1 برابر چلسی را وارد دروازه حریف کرد. 

اول گل این فصل این بازیکن در جریان شکست 1-2 برابر لیورپول برای نیوکسل به ثمر رسید. پس از آن در بازی جنجالی برابر آرسنال هم موفق به گلزنی و کسب سه امتیاز بازی برای تیمش شد. او در جریان پیروزی پر گل 1-4 هفته قبل مقابل چلسی هم یک گل زد و یک پاس گل داد و شب گذشته هم که توانست سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد تا نشان دهد که علاقه خاصی به باز کردن دروازه تیم‌های بزرگ انگلیسی دارد.

دیدگاه‌ها