کد خبر : 1984297 | 12 آذر 1402 ساعت 16:33 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

محسن کاوه گفت امسال هم نمی‌گذارم قهرمان شوید

کری خوانی جنجالی برای سرمربی جدید تیم ملی!

مربی تیم بانک شهر بعد از قهرمانی تیمش جملاتی را خطاب به سرمربی رقیب مطرح کرد که حالا دلیل آن را افشا می‌کند.

کری خوانی جنجالی برای سرمربی جدید تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، يكى از حواشى شب قهرمانى بانك شهر بيانيه كلامى عجيبى است كه هادى حبيبى مربى اين تيم دست در گردن رضا يزدانى به عنوان سرمربى آن را جمله به جمله قرائت مى‌كند و كشتى‌گيران هم دسته جمعى تكرار.

"به نام خدا، به من گفت، نمى‌گذارم اول شيد، ولى ما، خدا را داريم".
بيانیه‌اى كه توسط "ورزش سه" رمزگشايى شد و هادى حبيبى مى‌گويد خطاب به محسن كاوه سرمربى تيم انبوه‌سازان هوتن و سرمربى كنونى تيم ملى كشتى آزاد ايران بيان شده است.

هادى حبيبى مربى تيم بانك شهر و دستيار رضا يزدانى، پيش از اين سرپرست تيم ملى كشتى آزاد بوده و با مدرك دكتراى فيزيولوژى ورزشى عضو هيئت علمى دانشگاه خوارزمى محسوب مى‌شود. او كشتى را زير نظر پدرش هاشم حبيبى آغاز كرد، دو بار در سال‌هاى ٢٠٠٦ و ٢٠٠٥ مدال طلاى و برنز قهرمانى آسيا را به گردن آويخت. در جام جهانى كشتى مدال‌هاى طلا، نقره و برنز تيمى را به دست آورد و با شكست شش بر سه در نيمه نهايى رقابت‌هاى قهرمانى ٢٠٠٣ جهان در نيويورك مقابل بوايسار سايتيف افسانه‌اى روس، به مقام چهارم رسيد.

1961825

بولت پرسپولیسبعد از قهرمانى در ليگ برتر كشتى آزاد در حلقه شادى كه همه دست در گردن هم انداخته بوديد، بيانيه‌اى عجيبى را قرائت كردى كه فيلم آن دست به دست مى‌گردد و در اينستاگرام بحث‌هاى زيادى ايجاد كرده است. چه كسى گفت نمى‌گذارم اول شويد؟
آقا محسن كاوه. سال قبل كه با بانك شهر نائب قهرمان شديم اتفاقاتى در ليگ برتر افتاد كه محسن كاوه به عنوان مدير تيم‌هاى ملى در آن نقش داشت. امسال هم در جلسات مقابل رئيس فدراسيون كشتى به ايشان گفتم موضوع چيه؟ ايشان گفت: حالا كه اين چنين شد امسال هم نمى‌گذارم اول شويد!

بولت پرسپولیسيعنى يك‌جورايى كرى خوانى با كسى كه هم سرمربى تيم رقيب در فينال بود و هم در رقابت‌هاى مختلف جهانى در گذشته كه كشتى مى‌گرفتى، عضو كادر فنى تيم ملى و مربى خودت؟
دقيقا، اين موضوع در كل كرى خواندن بود كه ايشان آغاز كرد اما معتقدم بايد در كشتى حرمت‌ها و بزرگتر يا كوچكتر حفظ شود براى همين مى‌گويم آقا محسن و ايشان را چنين خطاب مى‌كنم. به هر حال ايشان مربى من بوده است هم در جام‌هاى جهانى و هم در قهرمانى جهان.

بولت پرسپولیسبانك شهر با رضا يزدانى به عنوان سرمربى قهرمان شد و تو نيز مربى بودى و جزء فعال كادر فنى تيمى كه اول شد. انتقادهاى زيادى از سطح كيفى رقابت‌ها شد، نظر تو چيست؟
سطح ليگ از سه منظر كيفى، فنى و كميتى خيلى پايين بود، فقط دو تيم فيناليست توانستند خوب يارگيرى كنند، نبود خيلى از ملى پوشان و ستاره‌ها به سطح ليگ ضربه زد.

1961826

بولت پرسپولیسپنج روس در فينال حضور داشتند و همه حريفان ايرانى را شكست دادند. اين زنگ خطر بزرگى در آستانه المپيك محسوب مى‌شود كه در رقابت‌هاى جهانى ٢٠٢٣ بلگراد به صدا در آمده بود. 
تيم ما در فينال دو كشتى‌گير روس داشت، حريف هم سه كشتى‌گير. پنج برد روس‌ها در فينال ليگ برتر كشتى جاى اين سوال را در جامعه كشتى به درستى ايجاد كرده است كه چرا همه ايرانى‌هاى دو تيم، كشتى‌هاى فينال را به حريفان روس باخته‌اند. اين اتفاق اصلا نشانه خوبى براى كشتى ايران نيست.

بولت پرسپولیسدقيقا انگار بايد بگوييم فاجعه.
اجازه دهيد بيشتر باز نكنم و به اين موضوع نپردازم چون دقيقا خودزنى محسوب مى‌شود.

✍🏻 پوريا تابان

دیدگاه‌ها