کد خبر : 1984403 | 12 آذر 1402 ساعت 23:04 | 39.1K بازدید | 18 دیدگاه

خشم پپ از داوری

گواردیولا: سؤال از داوری بپرسید مثل آرتتا می‌شوم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در مصاحبه بعد از تساوی تیمش مقابل تاتنهام به شدت از داوری خشمگین بود!

گواردیولا: سؤال از داوری بپرسید مثل آرتتا می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی جذاب و جنجالی به تساوی 3-3 رضایت دادند. در پایان بازی، پپ گواردیولا و ارلینگ هالند به شدت به برخی از تصمیمات داور معترض بودند. گواریولا نتوانست خشم خودش را در کنفرانس مطبوعاتی پنهان کند.

تصمیم سایمون هوپر برای توقف بازی روی حمله سیتی؟
"سوال بعدی. من نمی‌خواهم مثل میکل آرتتا بشوم. حتی مرور تصاویر آن اتفاق هم برایم سخت است، داور تصمیم می‌گیرد بعد از اینکه اول گفت بازی ادامه پیدا کند، سوت را بزند. پس از پاس، سوت زد، من واقعا نمی‌فهمم. من نمی‌خواهم از آنها انتقاد کنم، گاهی اوقات روی خط عقلم را از دست می‌دهم، اما اینجا دوست ندارم نظر بدهم. سوال بعدی، آنتونی تیلور (داور چهارم) که از همه چیز در مورد داوری خبر دارد، هیچ توضیحی به من درباره اتفاقی که درون زمین افتاد ارائه نکرد. ما به خاطر این اتفاق داوری نبود که مساوی کردیم."

1962028

توقف در خانه؟
"این اولین باری نیست که ما خوب بازی می‌کنیم، اما نتیجه موردنظر به دست نمی‌آید. به طور معمول ما راه‌حل را پیدا می‌کنیم، اما امروز کمی با مشکل مواجه شدیم. ما به استمفوردبریج رفتیم و 4 گل زدیم. فوتبال گاهی مثل زندگی است و در آن به چیزی که لایقش هستی نمی‌رسی. حیف شد، من فکر می‌کنم بازی خوبی بود، مثل بازی با لیورپول و ما مثل آن بازی جلوی یک تیم با سرمربی خوب و بازیکنان خوب عالی بازی کردیم و نتیجه یک مقدار حیف شد."

1962029

بدشانس بودید؟
"نه چیزی به نام بدشانسی در فوتبال وجود ندارد."

واکنش پایان بازی ارلینگ هالند؟
"عادی است. او کمی ناامید شد. حتی داور هم اگر امروز برای سیتی بازی می‌کرد، از این اقدام ناامید می‌شد."

دیدگاه‌ها