کد خبر : 1984414 | 12 آذر 1402 ساعت 23:52 | 7.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازی سختی با مسجدسلیمان داریم؛

توضیح سرمربی سایپا درباره شایعات نیمکت

مهدی حسینی‌نسب با ابراز تعجب از شایعات درباره باشگاه سایپا تاکید می‌کند که آماده است تیمش را در دیدار حساس مقابل نفت مسجدسلیمان هدایت کند.

توضیح سرمربی سایپا درباره شایعات نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سایپا درباره شایعاتی که مبنی بر پایان همکاری او با تیم فوتبال سایپا مطرح شده، گفت: امروز صحبت‌هایی با مدیرعامل محترم باشگاه داشته‌ایم، اما بنده هنوز سرمربی تیم هستم و اگر قرار به جابجایی و استخدام یک سرمربی جدید است، باشگاه باید مراحل قانونی این تغییر را انجام بدهد.

حسینی‌نسب که فصل گذشته جایگزین محمود فکری، سرمربی سابق سایپا، شد و در حال حاضر با تیمش در رده چهارم لیگ دسته اول قرار دارد، درباره شرایط سایپا می‌گوید: ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم و به صدر جدول رسیدیم، اما مسائلی رخ داد که کمی تیم ما را دچار مشکل کرد که البته درباره آن مسائل بعدا صحبت خواهم کرد. با این حال به نظرم شرایط کلی تیم بد نیست و ما کاملا از شانس صعود برخوردار هستیم.

او ادامه داد: ضمن اینکه پس‌فردا بازی بسیار حساسی با نفت مسجدسلیمان داریم و من نمی‌فهمم یک روز قبل از مسابقه چرا این بحث‌ها مطرح می‌شود. با این حال من فردا در تمرین تیم حاضر خواهم بود، چرا که بازی بسیار حساسی مقابل یکی از تیم‌های خوب و مدعی لیگ دسته اول داریم و سرنوشت بقیه تیم‌ها هم به این بازی گره خورده است.

وقتی از حسینی‌نسب درباره مطرح شدن اسامی دیگری برای نیمکت سایپا سوال می‌کنیم، او در پاسخ می‌گوید: من در این باره پاسخی ندارم و جواب سوال شما را در همان بخش اول حرف‌هایم دادم.

دیدگاه‌ها