کد خبر : 1984415 | 13 آذر 1402 ساعت 07:16 | 28K بازدید | 7 دیدگاه

دردسر سیتی بعد از تساوی جنجالی: محرومیت دو بازیکن!

منچسترسیتی در بازی روز چهارشنبه مقابل استون ویلا بدون رودری و جک گریلیش بازی خواهد کرد.

دردسر سیتی بعد از تساوی جنجالی: محرومیت دو بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی جذاب و جنجالی به تساوی 3-3 رضایت دادند. دو هافبک‌ سیتی در جریان این مسابقه پنجمین کارت زرد فصل خود را دریافت کردند و سفر به ویلا پارک و رویارویی خارج از خانه تیمشان مقابل تیم بسیار آماده استون ویلا را از دست دادند.

این محرومیت‌ها با توجه به فرم استون ویلا، به‌خصوص در بازی‌‌های خانگی تا اینجای فصل، ضربه‌ای مهم به تیم پپ گواردیولا خواهد بود. به علاوه، مدافعان عنوان قهرمانی با سه امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین وارد این بازی خواهند شد.

1962057

رودری که در این فصل سه جلسه محرومیت را هم قبلا پشت سر گذاشته است، به دلیل خطای بی‌مورد روی پدرو پورو، مدافع تاتنهام، با کارت زرد جریمه شد. رودری در ماه سپتامبر مقابل ناتینگهام فارست کارت قرمز گرفته بود و سیتی در غیاب او به زحمت افتاد. تیم گواردیولا وقتی که او غایب بود، بازی مقابل وولوز، آرسنال و نیوکسل در جام کارابائو را با شکست پشت سر گذاشت. رودری از زمان پیوستن به سیتی در سال 2019، 150 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داده و تنها 16 بازی را از دست داده است. در این 16 بازی بدون حضور او، سیتی 6 بازی را واگذار کرده است. جک گریلیش هم به دلیل پرتاب توپ در حین توقف در بازی، کارت زرد گرفت و دیدار مقابل تیم سابقش را از دست خواهد داد. گواردیولا برای این بازیکن جانشین خوبی در تیمش (جرمی دوکو) دارد، اما فرم این بازیکن که موفق شد مقابل تاتنهام هم گلزنی کند بسیار رضایت بخش بود و تیم گواردیولا قطعا کمبود او را احساس خواهد کرد.

دیدگاه‌ها