کد خبر : 1984418 | 13 آذر 1402 ساعت 08:30 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

لئاندرو پاردس، هافبک رم:

رم دوست دارد خودش را آزار بدهد تا ببرد!

لئاندرو پاردس، هافبک رم، پس از پیروزی تیمش مقابل ساسولو می‌گوید که رم انگار دوست دارد شرایط بازی را برای خود سخت کند.

رم دوست دارد خودش را آزار بدهد تا ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، رم در رقابت‌های سری آ خارج از خانه به مصاف ساسولو رفت. جالوروسی در این بازی هم مثل چند بازی در این فصل، عقب افتاد و نهایتا به بازی برگشت و موفق شد در خانه حریف 2-1 پیروز شود.

ماتئوس هنریکه گل اول ساسولو را زده بود، اما دانیل بولوکا با خطا در دقیقه 62 روی پاردس، کارت قرمز گرفت. راسموس کریستنسن، بازیکن تعویضی مورینیو، نیمه دوم به میدان رفت و بازی را برای رم تغییر داد. او یک خطای پنالتی گرفت که منجر به گل پائولو دیبالا شد و یک ضربه هم در دقیقه 82 زد که بعد از کمانه با پای مدافع ساسولو به گل پیروزی بخش تیمش تبدیل شد.

پاردس بعد از این دیدار در مورد بازی و کیفیت رم گفت: ین برد برای ما بسیار مهم بود. به نظر می‌رسد که اگر ما رنج نکشیم، نمی‌توانیم بازی را از کار دربیاوریم! ما خوب بازی کردیم، متأسفانه گلی را دریافت کردیم که انتظارش را نداشتیم، اما توانستیم در نهایت بازی را برگردانیم. عطش برای ما همیشه وجود دارد، متأسفانه ما انگار عادت داریم با رنج و فشار به مراحل پایانی برسیم. ما جنبه‌های زیادی در بازی خود داریم که نیاز به بهبودی دارند و روی آنها کار می‌کنیم."

رم در این فصل 13 گل در 15 دقیقه پایانی بازی‌های سری آ خود به ثمر رسانده و هفت امتیاز را بعد از بازگشت از شکست بدست آورده است.

ژوزه مورینیو پس از تساوی 1-1 در لیگ اروپا مقابل سروت از اینکه برخی از بازیکنان رم بیش از حد بی‌تفاوت بودند و در هر دو تورنمنت تمام تلاش خود را نکردند، شکایت کرده بود. پاردس در این باره گفت: "من فکر می‌کنم همه ما تلاش می‌کنیم همه وجود خود را در بازی قرار بدهیم. باید به کار و پیشرفت خود ادامه دهیم. از روز اولی که وارد این باشگاه شدم، همه به من اعتماد به نفسی را دادند که بعد از یک سال سخت در یوونتوس به آن نیاز داشتم. مربی هم به من ایمان دارد و این خیلی برایم مهم است."

دیدگاه‌ها