کد خبر : 1984441 | 13 آذر 1402 ساعت 08:55 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

برای پیروزی به جزئیات توجه می‌کنیم؛

سرمربی السد: این بازی مرگ و زندگی ماست

وسام رزق که به عنوان سرمربی موقت هدایت السد قطر را بر عهده گرفته، امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیم قطری می‌نشیند.

سرمربی السد: این بازی مرگ و زندگی ماست

به گزارش "ورزش سه"، السد که در حال حاضر با هفت امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد، در شرایطی برابر نسف قارشی قرار می‌گیرد که این تیم با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه B است‌ از طرفی الشارجه هم که با ۸ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده، در دیگر دیدار این گروه به دیدار الفیصلی اردن خواهد رفت.

وسام رزاق روز یکشنبه در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: این بازی آخرین شانس ما در مرحله گروهی است. هدف ما پیروزی مقابل نسف است که در حال حاضر صدرنشین است. تیم کاملا آماده است و هدف ما ارائه عملکرد مورد نیاز است. ما برای دریافت مجوز صعود، یک شانس داریم و به نتیجه مسابقه دیگر گروه نیز چشم داریم. این بازی مرگ و زندگی ماست.

او همچنین گفت: ما برای برنده شدن به جزئیات کوچک اهمیت می‌دهیم. بازیکنان السد ذهنیت حرفه‌ای دارند و من از آنها به خاطر سطحی که تیم در دوره اخیر نشان داده است، تشکر می‌کنم.

حسن الهیدوس، بازیکن السد نیز از هواداران تیمش خواست تا در این بازی از السد حمایت کنند. او به خبرنگاران گفت: بازی در ورزشگاه ما و مقابل هواداران ماست و این مهم‌ترین عنصر در بازی فرداست. حمایت آنها به ما انرژی می‌دهد تا بهترین عملکرد خود را ارائه بدهیم.

دیدگاه‌ها