کد خبر : 1984444 | 13 آذر 1402 ساعت 01:49 | 49.3K بازدید | 28 دیدگاه

عجیب‌ترین عملیات برف‌روبی در مونیخ

آلیانز را کوهنوردان، اسکی‌بازها و خلبان‌ها نجات دادند!

بعد از لغو بازی روز شنبه بایرن مونیخ و یونیون برلین به دلیل بارش برف عملیات حرفه‌ای برف‌روبی در آلیانز آرنا انجام شد.

آلیانز را کوهنوردان، اسکی‌بازها و خلبان‌ها نجات دادند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی خانگی بایرن در بوندسلیگا مقابل یونیون برلین که قرار بود شنبه (15:30 بعد از ظهر به وقت محلی) برگزار شود، به دلیل بارش برف سنگین لغو شد. تیم یونیون هم به خانه برگشت، چراکه بارش برف به قدری سنگین بود که نمی‌شد به سرعت زمانی جایگزین برای بازی در روز یکشنبه یا دوشنبه تعیین کرد. علاوه بر مختل شدن حمل و نقل عمومی محلی و عدم اطمینان در مورد اینکه آیا کارکنان امنیتی می‌توانند به محل کار برسند یا خیر، خطر سقوط بهمن از سقف در آلیانز آرنا دلیلی دیگر برای تعویق بازی بود!

1962125

کوهنوردان حرفه‌ای روز شنبه برای روبیدن توده‌های سنگین برف از روی سقف ورزشگاه، بسیج شدند. کارگران هم برای تخلیه کنترل شده توده‌های بهمن بزرگ در صحنه حاضر بودند. این برف‌روبی تماشایی در آلیانز آرنا در روز یکشنبه هم ادامه یافت و نهایتا یک هلیکوپتر بر فراز آلیانز چرخید و باد ناشی از پره‌های آن، برف باقیمانده در سقف ورزشگاه را کنار زد.

1962126

هیچ تمرینی در زمین تمرین بایرنی‌ها در روز یکشنبه امکان‌پذیر نبود. هر پنج زمین چمن اصلی هنوز یک لایه ضخیم برف داشتند. اما گرمایش چمن در زمین‌های حرفه‌ای با سرعت کامل کار می‌کند و روز یکشنبه و همزمان با درخشش آفتاب برف روی چمن شروع به آب شدن کرد و پیش‌بینی شد که زمین‌های تمرین تا روز سه‌شنبه در دسترس باشند.

1962127

اما تمرین روز یکشنبه بایرن لغو شد و مسیر مقابل ساختمان مرکزی باشگاه به دلیل خطر ریزش بهمن بسته و نوار مانع قرمز و سفید نیز جلوی در ورودی مرکز خدمات قرار داده شد. به همین دلیل است که جمال موسیالا که با ماشین آئودی خود می‌خواست وارد زمین‌های تمرینی بایرن شود نتوانست وارد ساختمان شود و تمرینات بدنسازی خود را انجام دهد.

1962128

دیدگاه‌ها