کد خبر : 1984451 | 13 آذر 1402 ساعت 02:42 | 34.3K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش جالب دیپای به آرائوخو: بیا بغلم رفیق!

درگیری رونالدو آرائوخو و ممفیس دیپای، دو بازیکن بارسلونا و اتلتیکو مادرید و سپس واکنش جالب آن‌ها، یکی از نکات قابل توجه دیدار بارسلونا-اتلتیکو مادرید بود.

واکنش جالب دیپای به آرائوخو: بیا بغلم رفیق!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته فوتبال اروپا بود. در پایان بارسلونا موفق شد با گل ژوائو فلیکس اتلتیکو را شکست دهد.

این بازی دارای صحنه‌های جالبی مانند خوشحالی ژوائو فلیکس پس از گلزنی، درخشش پنیا، دروازه‌بان بارسلونا و برخورد گرم لواندوفسکی با کودک جیمی جامپ بود.

یکی دیگر از صحنه‌های جذاب بازی بین‌ رونالد آرائوخو و ممفیس دیپای اتفاق افتاد. در نیمه دوم این بازی دیپای، بازیکن سابق بارسلونا، به عنوان یار تعویضی برای اتلتیکو مادرید به بازی آمد. چند دقیقه پس از ورود به بازی، او در نزدیکی‌های وسط زمین صاحب توپ شد و آرائوخو برای مهار او از پشت به این بازیکن نزدیک شد. دیپای که سعی می‌کرد از دست او فرار کند با حرکت آرنجش ضربه‌ای به دفاع بارسلونا وارد کرد که آرائوخو هم در واکنش به این ضربه بازیکن اتلتیکو را هل داد.

1962156

دیپای که تصوری نداشت چه بازیکنی پشت سرش قرار دارد برگشت تا شاید درگیری‌ای را آغاز کند اما با دیدن آرائوخو به سمت او رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و ماجرا با لبخند دو بازیکن به پایان رسید.

این صحنه در فضای مجازی مورد توجه و بحث کاربران قرار گرفت و با انتشار عکس‌های این اتفاق، از رفتار دیپای در آن صحنه تمجید کردند.

دیدگاه‌ها