کد خبر : 1984460 | 13 آذر 1402 ساعت 09:18 | 6.8K بازدید | 14 دیدگاه

اینزاگی: قدرت اینتر را برابر قهرمان نشان دادیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از پیروزی تیمش برابر ناپولی بسیار خوشحال است.

اینزاگی: قدرت اینتر را برابر قهرمان نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا روبه‌روی ناپولی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهد. 

عملکرد خوب بازیکنان این تیم در خط حمله و همچنان درخشش یان زومر در دروازه که چند فرصت گلزنی را از حریف گرفت باعث شد که آن‌ها سه امتیاز ارزشمند این دیدار را هم به دست آورند و همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها بمانند. 

اینزاگی پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما نیمه اول را خوب شروع کردیم و گل تورام با آفسایدی بسیار میلیمتری مردود اعلام شد. ناپولی قهرمان ایتالیاست و ما هم ریسک‌هایی برابر این تیم داشتیم که به لطف مهارهای زومر مشکلی پیش نیاورد. 

1962166

به‌صورت کلی باید بگویم که اینتر شایسته این پیروزی بود و من تک تک بازیکنانم را به صورت جداگانه در آغوش کشیدم. این پنجمین بازی خارج از خانه ما در شش بازی اخیر بود و به چنین نمایشی نیاز داشتیم. زمانی که با دو گل از حریف پیش افتادیم کنترل کامل بازی را در دست گرفتیم. 

کسب چنین بردی در ناپل بسیار خوب و رضایت‌بخش است اما از این موضوع خبر داریم که تازه در هفته چهاردهم هستیم و مسیری بسیار طولانی را در پیش داریم. این نمایشی از قدرت و روحیه تیمی بود. هر بازیکنی که در ترکیب اصلی بود و هر بازیکنی که از روی نیمکت به زمین رفت این ویژگی‌ها را به خوبی به نمایش گذاشت. 

وقتی به ناپل می‌آیید انتظار دشواری را دارید اما ما برای همه چیز آماده شده بودیم تا بتوانیم حریف را از محوطه جریمه‌مان دور نگه داریم و به خوبی هم در انجام این کار موفق شدیم.»

دیدگاه‌ها