کد خبر : 1984475 | 13 آذر 1402 ساعت 10:36 | 33.5K بازدید | 22 دیدگاه

خشم ستاره اتلتیکو از فلیکس: بیا دعوا کنیم!

درگیری بازیکنان اتلتیکو مادرید با ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، در بازی شب گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

خشم ستاره اتلتیکو از فلیکس: بیا دعوا کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی بارسلونا مهمان این تیم بود و در نهایت شکست با یک گل برابر آن‌ها را پذیرفت. 

فلیکس که به‌صورت قرضی از اتلتیکو جدا و راهی بارسا شده بار دیگر ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد تک گل پیروزی‌بخش این تیم را هم وارد دروازه تیم سابقش کند تا به نوعی به آن‌ها ثابت کند که ستاره درخشانی را از دست داده‌اند. 

تنش و درگیری بین بازیکنان این دو تیم و خصوصا بازیکنان اتلتیکو و فلیکس در این بازی بسیار زیاد بود و در یک صحنه خوزه ماریا خیمنز به سمت او رفت و به نظر می‌رسد دعوایی در حال رخ دادن است اما در نهایت این داستان بدون مشکل حل شد. 

1962195

در این صحنه خیمنز موفق شد این ستاره پرتغالی را در آستانه محوطه جریمه مهار کند و مانع از پیش‌روی او شود. مووی استار گفت‌وگوی این دو بازیکن را در درگیری روی این صحنه منتشر کرده است. فلیکس در حالی که از زمین بلند می‌شود فریاد می‌زند: من را زدی، من را زدی» و خیمنز در حالی که با عصبانیت به سمتش می‌رود پاسخ می‌دهد: «می‌خواهی دعوا کنی؟ آره، می‌خواهی دعوا کنی؟»

در نهایت دیگر بازیکنان اتلتیکو تلاش می‌کنند این بازیکن عصبانی را آرام کند و کوکه خطاب به او می‌گوید:« آرام باش. متوجه نشدی؟ او قصد دارد تو کارت زرد دوم را بگیری. آرام باش.»

دیدگاه‌ها