کد خبر : 1984477 | 13 آذر 1402 ساعت 11:10 | 16.9K بازدید | 10 دیدگاه

تهدید ایجنت البلیهی: از همه شکایت می‌کنیم

وکیل جنجالی‌ترین مدافع این روزهای فوتبال آسیا، خبر داد که از توهین کنندگان به موکلش شکایت می‌کند.

تهدید ایجنت البلیهی: از همه شکایت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رفیع الشهرانی، ایجنت علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال اعلام کرد که قصد دارد از تمام کسانی که پس از دربی ریاض برابر النصر به مدافع صدرنشین فعلی لیگ عربستان توهین کردند، شکایت کند.

الشهرانی از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر نوشت: به فضل و حمد خداوند در کشوری اسلامی هستیم که قانون دارد، دادگاه دارد و حق همه افراد را (در صورت درست بودن) می‌گیرد.

وی توضیح داد: تعدادی از توئیت‌های توهین آمیز موکل ما، کاپیتان علی البلیهی، تحت نظارت قرار گرفت و مانند گذشته با صاحبان آن‌ها برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین از بخش حقوقی باشگاه الهلال تشکر می‌کنم که ابتکار عمل را به دست گرفت و مانند همیشه از ما جلو زد و از هر بازیکنی که از درون باشگاه مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: از آن‌ها تشکر می‌کنم که توئیت‌ها را زیر نظر گرفتند و همه کسانی که جرئت کردند به موکل ما، کاپیتان علی البلیهی و دیگر بازیکنان توهین کردند و اتهام زدند، باید پاسخگو باشند.

البلیهی در دربی ریاض چهره‌ای جنجالی بود. پس از گل سوم الهلال، او به سمت سکوهای هواداران النصر رفته بود و دستانش را روی چشمانش گذاشته بود تا نشان دهد که آن‌ها را ندیده است و این موضوع باعث عصبانیت هواداران النصر شد.

1962198
1962199
1962200

این مدافع جنجالی پیش از آن حرکت نیز با رونالدو و اوتاویو وارد درگیری‌های لفظی و فیزیکی شده بود.

دیدگاه‌ها