کد خبر : 1984505 | 13 آذر 1402 ساعت 02:41 | 8K بازدید | 7 دیدگاه

منظور فقط قیمت انتقال نبود

به این دلیل گفتم هالند یک میلیارد می‌ارزد

رافائلا پیمنتا، ایجنت ارلینگ هالند، در مورد ادعای ارزش یک میلیارد یورویی ستاره نروژی توضیح داد.

به این دلیل گفتم هالند یک میلیارد می‌ارزد

به گزارش "ورزش سه"، رافائلا پیمنتا اکنون یکی از قدرتمندترین ایجنت‌های فوتبالی دنیاست و گفته می‌شود ارزش بازیکنانی که زیر نظر او قرار دارند، فراتر از 400 میلیون یورو است. بدون شک ارزشمندترین آن‌ها ارلینگ هالند است که گفته می‌شود از همین تابستان برای انتقال به باشگاه‌های غیر انگلیسی بند جدایی 200 میلیون یورویی دارد.

1960673

پیمنتا اخیرا گفته بود که این بازیکن یک میلیارد یورو ارزش دارد. او در مصاحبه با کالچومرکاتو توضیحات بیشتری در این رابطه داد: «اخیرا یک جا خواندم که رئال مادرید برای رودریگو بند فسخ یک میلیارد یوریی در نظر گرفته که نشان می‌دهد این بازیکن چقدر برای باشگاهش ارزش دارد و به هیچ قیمتی نمی‌خواهد او را از دست بدهد. وقتی در مورد هالند گفتم او یک میلیارد یورو ارزش دارد، منظورم فقط رقم انتقالش نبود. تمام چیزی که او را احاطه کرده و سودی که به باشگاهش می‌رساند، قراردادهای تبلیغاتی با اسپانسرها، فروش پیراهن و مسائلی از این دست باعث می‌شود تا ارزش او به یک میلیارد یورو برسد.»

پیمنتا در مورد وجود بند جدایی در قرارداد هالند گفت: «بند جدایی یعنی اینکه بازیکن می‌خواهد به باشگاه بگوید سرنوشت در دست من است اما واضح است که برای هر تصمیمی در مورد آینده، بازیکن و باشگاه باید باهم حرف بزنند و به یک نتیجه قطعی برسند.»

دیدگاه‌ها