کد خبر : 1984509 | 13 آذر 1402 ساعت 13:05 | 19.8K بازدید | 23 دیدگاه

اعتراضات و ویدیوی جنجالی کار دست او می‌دهد؟

خطر محرومیت سنگین بیخ گوش هالند

ارلینگ هالند به‌خاطر انتشار یک ویدیو و کپشن جنجالی آن در صفحه ایکس (توییتر سابق) ممکن است با محرومیت مواجه شود.

خطر محرومیت سنگین بیخ گوش هالند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پس از انتقاد از عملکرد داور بازی دیشب منچسترسیتی مقابل تاتنهام، ممکن است با جریمه سنگین اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شود.

1962253

درحالی‌که داور (سایمون هوپر) ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود و بازی رو به اتمام بود، در دقیقه ۴+۹۰ ارلینگ هالند در میانه میدان صاحب توپ شد، او با خطای امرسون رویال مواجه شد، اما توانست توپ را برباید و در موقعیت خوبی برای پاس به گریلیش قرار بگیرد. داور هم بلافاصله دستانش را به نشانه آوانتاژ بالا برد و همه چیز برای حمله‌ای عالی و گل چهارم سیتی آماده بود.

هالند با پاسی زیبا گریلیش را صاحب توپ کرد، او می‌توانست در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما ناگهان سایمون هوپر که به نظر می‌رسید با کاهش تمرکز مواجه شده است، تصمیمش را برگرداند و خطای رویال بر روی هالند را گرفت. همه حاضران در ورزشگاه و هواداران از این تصمیم او انگشت به دهان ماندند، زیرا حتی پرچم کمک داور هم به نشانه آفساید گریلیش بالا نرفته بود و داور دلیلی برای متوقف کردن بازی نداشت.

1962076

هالند و دیگر بازیکنان سیتی از این اتفاق بسیار خشمگین بودند و بر سر داور ریختند.

ساعاتی پس از بازی، هالند ویدیویی از اين اتفاق را در صفحه X منتشر كرد و نوشت: "WTF"، كه مي‌تواند او را با جریمه سنگین اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه کند.

نه هالند، نه گواردیولا و نه هیچ بازیکن و هوادار سیتی تصمیم عجیب هوپر را درک نمی‌کردند و پپ در نشست خبری پس از بازی خود نیز بسیار تلاش داشت تا خودش را کنترل کند و محروم نشود ولی حالا هالند به‌خاطر اعتراض‌هایش و انتشار این ویدیو و نوشته آن، ممکن است چند بازی سیتی را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها