کد خبر : 1984519 | 13 آذر 1402 ساعت 13:36 | 42.3K بازدید | 41 دیدگاه

بررسی سوت عجیب سایمون هوپر در اسکای اسپورت

کارشناسی داوری: تصمیمی که با عقل جور در نمی‌آید

سیتی 3-3 تاتنهام: پپ گواردیولا و کارشناسان اسکای اسپورت تصمیم سایمون هوپر را بررسی می‌‎کنند.

کارشناسی داوری: تصمیمی که با عقل جور در نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، میکا ریچاردز می‌گوید توانایی درک این را ندارد که چرا سایمون هوپر موقعیت تک به تک جک گریلیش را با یک سوت بحث برانگیز، از بین برد.

درحالی‌که بازی شب گذشته منچسترسیتی و تاتنهام حساس دنبال می‌شد ارلینگ هالند با ارسال به پشت مدافعان، موقعیت خوبی برای گریلیش ایجاد کرد.

با وجود اعلام آوانتاژ هوپر پس از خطای امرسون رویال روی هالند، پس از اینکه سانتر ارسال شد او از تصمیمش منصرف می‌شود و خطا روی مهاجم نروژی را اعلام می‌کند.

سایمون هوپر نزدیک به صحنه خطای امرسون رویال روی هالند را می‌بیند و در حال تصمیم‌گیری است.

1962267

هوپر این صحنه را خطا تشخیص می‌دهد و سوت را روی لبانش می‌گذارد تا آن را اعلام کند اما سوت را به صدا در نمی‌آورد و تصمیم به ادامه بازی می‌گیرد.

1962268

هوپر سپس سوت را از روی لبانش برمی‌دارد و با دست راستش اشاره می‌کند که بازی ادامه دارد و خطا نگرفته است.

1962269

در اقدامی عجیب پس از اینکه هالند توپ را برای گریلیش ارسال می‌کند، هوپر سوت را به صدا درآورده و خطا را اعلام می‌کند.

1962270

پس از این سوت هوپر تا پایان بازی شاهد خشم هواداران و بازیکنان سیتی بود. همین سوت موجب شد که هالند به شدت عصبانی شود و تا زمانی‌که به سمت تونل می‌رفت به داوران اعتراض کند.

او دقایقی پس از بازی عصبانیت خود را به ایکس برد و با یک اظهارنظر عجیب خشم خود را نشان داد.

ریچاردز، کارشناس اسکای اسپورت، نتوانست سردرگمی خود از تصمیم داور را بیان نکند. ریچاردز گفت: "داور تا آن لحظه از بازی عملکرد درخشانی داشت. بنابراین من این تصمیم را درک نمی‌کنم. داور سوت را در دهانش می‌گذارد و به بازی یک شوک می‌دهد. جک گریلیش در موقعیت خوب به پاس هالند می‌رسد و سپس داور بازی را متوقف می‌کند، من واقعا این را نمی‌فهمم.

همه به صورت دقیق می‌دانند که او باید اجازه می‌داد تا بازی ادامه پیدا کند. شما می‌توانید حتی از چهره داور چهارم بفهمید که داور اشتباه کرده است. چگونه می‌توانید آن را توضیح دهید؟ او حق دارد که اشتباه کند اما ما VAR داریم. اگر او در این صحنه شک داشت باید اجازه می‌داد که بازی ادامه پیدا کند و سپس آن را مورد بازبینی قرار می‌داد."

روی کین، کارشناس اسکای اسپورتس اضافه کرد: "داور اشتباه کرده، این یک تصمیم ضعیف است، او مرتکب اشتباه شده است. گریلیش موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما داور تصمیم اشتباهی گرفت. همه ما می‌توانیم این را ببینیم. این یک تصمیم ضعیف است."

پپ: من مثل آرتتا نمی‌شوم

ارلینگ هالند که به شدت از تصمیم داور عصبانی بود، این صحنه را در شبکه‌های اجتماعی پست کرد و همراه آن نوشت: "این دیگر چه وضعیتی است؟"

وقتی اسکای اسپورتس از پپ گواردیولا درباره تصمیم داور سوال کرد او تایید کرد که نمی‌خواهد به سرنوشت میکل آرتتا دچار شود.

گواردیولا به اظهارنظر آرتتا پس از بازی با نیوکسل اشاره کرد که عملکرد داوران را "شرم آور" و "مایه شرمساری" خواند. پپ گفت: "سوال بعدی. من نمی‌خواهم مثل میکل آرتتا بشوم. حتی مرور تصاویر آن اتفاق هم برایم سخت است، داور تصمیم می‌گیرد بعد از اینکه اول گفت بازی ادامه پیدا کند، سوت را بزند. پس از پاس، سوت زد، من واقعا نمی‌فهمم. من نمی‌خواهم از آن‌ها انتقاد کنم، گاهی اوقات روی خط عقلم را از دست می‌دهم، اما اینجا دوست ندارم نظر بدهم."

دیدگاه‌ها