کد خبر : 1984583 | 14 آذر 1402 ساعت 04:15 | 9.2K بازدید | 8 دیدگاه

تیم بزرگسالان باید از جوانان الگو بگیرد؛

کنایه رئیس فدراسیون آلمان به تیم بزرگسالان

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان می‌گوید تیم ملی زیر 17 سال که به تازگی عنوان قهرمانی جام جهانی را به دست آورده، باید الگوی تیم ملی بزرگسالان باشد.

کنایه رئیس فدراسیون آلمان به تیم بزرگسالان

به گزارش ورزش سه، تیم زیر 17 سال آلمان روز شنبه در دیدار فینال مسابقات جام جهانی نوجوانان برابر فرانسه قرار گرفت و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید تا برای اولین بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.

برند نویندورف، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، روز دوشنبه در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی نوجوانان گفت امیدوار است این دستاورد تاثیر مثبتی بر تیم ملی بزرگسالان داشته باشد که در دوره اخیر ناکامی‌های زیادی داشته است.

او گفت: این دستاورد، اثر فوق العاده‌ای برای ما داشت. ما در زمستان امسال لحظات خوشی را سپری کردیم و امیدوارم این موفقیت سال آینده که در تابستان میزبان جام ملت‌ها هستیم هم ادامه داشته باشد.

نویندورف همچنین ضمن تمجید از تلاش‌ها و ذهنیت کریستین ووک، ابراز امیدواری کرد که تیم بزرگسالان هم در یورو 2024 عملکرد متقاعد کننده‌ای نشان بدهد.

او ادامه داد: یولیان ناگلزمان به خوبی می‌داند که چگونه به بازیکنانش انگیزه بدهد. من معتقدم تیم بزرگسالان از این موفقیت تیم نوجوانان سود خواهد برد و فکر می‌کنم قهرمانی در جام جهانی زیر 17 سال اندونزی شاخص مثبتی برای موفقیت‌های بیشتر خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در پایان تاکید کرد: بسیاری چند ماه پیش می‌گفتند فوتبال آلمان در رکود است و سوال می‌کردند چه اتفاقی برای نسل‌های جوان افتاده اما آنها نشان دادند عناصر برجسته‌ای هستند. ما با این تیم در مسیر درستی هستیم.

دیدگاه‌ها