کد خبر : 1984595 | 13 آذر 1402 ساعت 19:26 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

پوستکوگلو: پپ همیشه از من تعریف می‌کند!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، مکالمه خود با پپ گواردیولا پس از بازی منچسترسیتی و تاتنهام را فاش کرد.

پوستکوگلو: پپ همیشه از من تعریف می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، آنگه پوستکوگلو آنچه را که پپ گواردیولا پس از تساوی 3-3 تاتنهام مقابل منچسترسیتی به او گفت، فاش کرد.

بازی دیشب منچسترسیتی و تاتنهام تماشایی دنبال شد و با نتیجه 3-3 به پایان رسید تا بازی حساس هفته چهاردهم لیگ برتر برنده‌ای نداشته باشد.

این رویارویی با جنجال تصمیم داوری به پایان رسید. بازیکنان و کادرفنی سیتی اعتقاد داشتند که سایمون هوپر نباید وقتی جک گریلیش در فاصله کم موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داشت، سوت پایان بازی را می‌زد.

با این حال پس از سوت پایان بازی آنگه پوستکوگلو و پپ گواردیولا، سرمربیان دو تیم، یکدیگر را در آغوش گرفتند و مکالمه کوتاهی انجام دادند.

1962379

پوستکوگلو درمورد صحبت پایان بازی با پپ گفت: "ما قول داده بودیم گل بزنیم و این کار را هم انجام دادیم، به همین خاطر این بازی خیلی سرگرم کننده بود. او تیم فوق‌العاده‌ای دارد، پپ برای مدتی طولانی تیم فوق‌العاده‌ای دارد و من علاقه دارم که آن‌ها را شکست دهم، اما شما فقط می‌توانید قدردان تیم فوق‌العاده‌ای که آنها دارند، باشید."

سرمربی تاتنهام همچنین درمورد ارتباط خود با پپ گواردیولا گفت: "حدس می‌زنم که او همیشه نه تنها به‌صورت عمومی، بلکه در جمع‌های خصوصی از من و کارم تعریف می‌کند. مستقیماً به من نمی‌گوید، اما از طریق افراد دیگری این را متوجه شده‌ام. برای من خیلی قابل‌ احترام است که چنین احترامی را از سمت او دریافت می‌کنم."

دیدگاه‌ها