کد خبر : 1984600 | 13 آذر 1402 ساعت 20:19 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

عواقب اتهام جنجالی مورینیو: جریمه یا محرومیت

تحقیقات دادستانی فوتبال ایتالیا درباره اتهامات ژوزه مورینیو به داوران سری A به پایان رسیده و باشگاه رم باید دفاعیه مربوط به این پرونده را کمتر از یک هفته ارائه کند.

عواقب اتهام جنجالی مورینیو: جریمه یا محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا به طور رسمی به تحقیقات درباره ادعاهای ژوزه مورینیو پایان داده و رم 5 روز فرصت دارد تا دفاعیه لازم از این مربی را ارائه‌ دهد.

مورینیو در نشست خبری پیش از بازی مقابل ساسولو اظهارات عجیبی را درباره متئو مارسنارو، داور بازی، بیان کرد: "صادقانه بگویم که نگران داورم. او 3 بار داور بازی‌های ما بوده و فکر نمی‌کنم ثبات عاطفی لازم برای کار در این سطح را داشته باشد."

1962393

به گزارش خبرگزاری آنسا، تحقیقات دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره ادعاهای مورینیو به پایان رسیده است. تیاگو پینتو، مدیر باشگاه رم، از تحقیقات FIGC ابراز بی اطلاعی کرده بود.

مدیر جالوروسی گفت: "ما هیچ خبری از دادستان مبنی بر اینکه تحت بازجویی قرار خواهیم گرفت، دریافت نکرده‌ایم. در این 14 هفته از مسابقات فصل جاری، رفتارهای بسیار بدتری از سوی سایر مربیان و اعضای کادرفنی تیم‌ها دیدیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر ما نیاییم و با رسانه‌ها صحبت نکنیم، آن‌ها ما را جریمه می‌کنند. اگر ما بیایم و چیزی بگوییم که آن‌ها دوست ندارند، در این صورت مورد بازجویی قرار می‌گیریم. صادقانه بگویم که این تصمیمات را درک نمی‌کنم."

بر اساس گزارش آنسا، اکنون رم از پایان تحقیقات در پرونده مورینیو مطلع شده است. از این رو این باشگاه 5 روز فرصت دارد تا دفاعیه خود را ارائه کند. بر اساس ادعای کالچومرکاتو، سرمربی پرتغالی ممکن است پس از تحقیقات FIGC جریمه نقدی یا محروم شود.

دیدگاه‌ها