کد خبر : 1984601 | 13 آذر 1402 ساعت 20:17 | 12.3K بازدید | 15 دیدگاه

عواقب احتمالی اعتراضات در اتحاد:

سیتی جریمه می‌شود نه هالند!

به دلیل اعتراضات به داوری در پایان بازی منچسترسیتی و تاتنهام، باشگاه سیتی به خاطر عدم کنترل بازیکنانش در برخورد با داور به کمیته انضباطی احضار می‌شود.

سیتی جریمه می‌شود نه هالند!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در حساس‌ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های تاتنهام و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند و در یک بازی زیبا و جنجالی به تساوی 3-3 رسیدند. در یک صحنه، در اواخر بازی بعد از خطای بازیکن تاتنهام روی حریف، برناردو سیلوا می‌رفت که با دروازه‌بان تاتنهام تک به تک شود اما داور به جای اعلام آوانتاژ، بعد از یک مکث طولانی، خطای قبلی را اعلام کرد. بازیکنان سیتی به دلیل آنچه جلوگیری از یک موقعیت جدی برای خود می‌دانستند، شدیدا به داور اعتراض کردند.

ارلینگ هالند بازیکنی بود که شدیدترین اعتراض را با فریادهایی بلند و حرکاتی خشن به سمت داور انجام داد. این اعتراضات به درون زمین ختم نشد و ستاره نروژی تا توی تونل به فحاشی به داور ادامه داد و دقایقی بعد از بازی هم در شبکه‌های مجازی‌اش پستی حاوی توهین و کنایه به داور مسابقه نوشت.

1962391

حالا خبرنگاران نزدیک به لیگ برتر می‌گویند، هالند به دلیل این رفتار با اتهامات و جریمه احتمالی مواجه نخواهد شد بلکه خود باشگاه سیتی به دلیل عدم کنترل بازیکنانش و رفتار جمعی تهدیدآمیز با سایمون هوپر، داور مسابقه مورد اتهام قرار خواهد گرفت. این باشگاه برای ارائه توضیحات به کمیته انضباتی لیگ برتر فرا خوانده می‌شود.

دیدگاه‌ها