کد خبر : 1984608 | 13 آذر 1402 ساعت 20:40 | 1K بازدید | 2 دیدگاه

پایان پیروزی‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد

لیگ برتر هندبال، تثیبت صدرنشینی مس کرمان

هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان با ادامه روند پیروزی‌های مس، ثبت نخستین برد سپاهان نوین و دومین باخت پلیمر خلیج فارس و زغال سنگ طبس به پایان رسید.

لیگ برتر هندبال، تثیبت صدرنشینی مس کرمان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هفته هفتم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که طی آن مس همچنان صدرنشین باقی ماند، سپاهان نوین با شکست فرازبام خائیز دهدشت نخستین پیروزی فصل خود را ثبت کرد، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نتوانست به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد و شکست خورد و زغال سنگ طبس تنها یک گل تا تساوی با سپاهان فاصله داشت.

در نخستین بازی هفته هفتم سپاهان نوین میزبان فراز بام خائیز دهدشت بود که شاگردان مجید رحیمی‌زاده توانستند ضمن شکست حریف خود با نتیجه 23 بر 21، نخستین پیروزی فصل‌شان را ثبت و دو امتیاز این بازی را از آن خود کنند. 

صنعت مس کرمان نیز که به گچساران سفر کرده بود، در یک بازی نزدیک و جذاب علی‌رغم اینکه نیمه نخست را با نتیجه 11-11 به رختکن رفته بود، اما در پایان توانست 26 بر 28 به پیروزی دست یابد تا به روند برد‌های خود ادامه دهد و همچنان صدرنشین باقی بماند. 

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم در یک بازی حساس و نفسگیر میزبان پلیمر خلیج فارس خرم‌آ‌باد بود و با درخشش فواد فرهادی دروازه‌بان خود توانست مقابل بازیکنان ملی‌پوش و لژیونرهای حریف، 31 بر 27 پیروزی را از آن خود کند تا ضمن ثبت دومین شکست پلیمر خلیج فارس خرم‌آ‌باد، با 12 امتیاز در رده سوم لیگ بایستد.

گیتی‌پسند که میهمان آلومینیوم اراک بود با کسب ششمین برد متوالی خود با 13 امتیاز در رده دوم لیگ تکیه زد تا قبل از تعطیل شدن لیگ، خیال خود را راحت کند. گیتی‌پسندی‌ها در یک بازی هماهنگ توانستند آلومینیوم اراک را 26 بر 29 شکست دهند و با دست پر به اصفهان بازگردند. 

پرواز هوانیروز هم که میزبان پیکان سبزوار بود، ششمین شکست خود را تجربه کرد تا پیکان با این پیروزی پنج امتیازی شود. پیکان این دیدار را 32 بر 25 به سود خود به اتمام رساند. 

در آخرین بازی هفته هفتم نیز فولاد سپاهان اصفهان میزبان زغال سنگ طبس بود که در یک بازی نزدیک و پایاپای با یک اختلاف گل و نتیجه 23 بر 22 حریف خود را شکست دهد تا باخت هفته قبل مقابل مس را جبران کند. با این نتیجه هر دو تیم 9 امتیازی شدند. 

نتایج کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال به این شرح است: 

سپاهان نوین اصفهان 23 - فراز بام خائیز دهدشت 21

نفت و گاز گچساران 26 - صنعت مس کرمان 28

پرواز هوانیروز 25 - پیکان خراسان 32

آلومینیوم اراک 26 - گیتی‌پسند اصفهان 29

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 31 - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد 27

فولاد سپاهان اصفهان 23 - زغال سنگ طبس 22

با این نتایج و در پایان هفته هفتم صنعت مس کرمان با هفت پیروزی و 14 امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی ماند، گیتی پسند اصفهان با 13 و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 12 امتیاز در رده دوم و سوم لیگ قرار گرفتند. 

پلیمر خلیج فارس با 10، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس نیز با 9 امتیاز بر پله‌های چهارم تا ششم ایستادند. نفت و گاز گچساران با شش و پیکان خراسان با 5 امتیاز در جایگاهای هفتم و هشتم قرار گرفتند.  

در انتهای جدول نیز پرواز هوانیروز و سپاهان نوین با دو و تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت و آلومینیوم اراک بدون امتیاز در رده‌های نهم تا دوازدهم جای گرفتند. 

لازم به ذکر است با توجه به برنامه‌ریزی سازمان تیم‌های ملی جهت تدارک و آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور پس از برگزاری مسابقات هفته هفتم در روز دوشنبه سیزدهم آذرماه تعطیل و تاریخ جدید برگزاری مسابقات هفته هشتم متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها