کد خبر : 1984623 | 13 آذر 1402 ساعت 21:41 | 33.7K بازدید | 29 دیدگاه

رختکن به سرمربی هلندی پشت کرده است

حتی بازیکنان هم دیگر تن‌هاخ را نمی‌خواهند!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 1-0 مقابل نیوکاسل، مورد انتقاد بازیکنانش در رختکن قرار گرفته است.

حتی بازیکنان هم دیگر تن‌هاخ را نمی‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، شکست شنبه شب یونایتد مقابل نیوکسل، ششمین شکست یونایتدها در این فصل لیگ برتر و دهمین شکست این تیم در تمامی رقابت‌های این فصل بود و تیم اریک تن هاخ را به رده هفتم تنزل داد. یونایتد در حال حاضر از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا هم حذف شده است. به گزارش "ای‌اس‌پی‌ان" گروهی از بازیکنان سرخورده این تیم نگرانی‌هایی را در رختکن مطرح کرده‌اند، به ویژه در مورد جلسات تمرینی شدید و تاکتیک‌هایی که بیش از حد دشوار تلقی می‌شوند. همچنین به گفته برخی کارکنان یونایتد بسیاری از بازیکنان تیم واکنش خوبی به انتقادهای تن هاخ نشان نمی‌دهند.

1962431

تن هاخ از زمان حضورش در یونایتد با بازیکنان زیادی وارد درگیری لفظی علنی شده است. کریستیانو رونالدو به دلیل اختلاف با این سرمربی قرارداد خود را با یونایتد فسخ کرد و به النصر رفت. در این فصل هم جیدون سانچو بعد از مشکلاتی با این سرمربی از تمرینات یونایتد محروم شد. او در جریان بازی با نیوکسل هم در حال جر و بحث شدید با آنتونی مارسیال دیده شد.

یونایتد قبل از کریسمس بازی‌های حساسی انجام خواهد داد. شیاطین سرخ در سه بازی بعدی خود در لیگ با چلسی، بورنموث و لیورپول بازی می‌کنند و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ دیدار خواهند کرد. شکست در هر یک از این بازی‌ها فشار را روی سرمربی هلندی افزایش می‌دهد. یونایتد هنوز در این فصل از لیگ تساوی نداشته است اما در 14 بازی خود در 6  مورد شکست خورده است. هیچ تیم دیگری در 10 تیم برتر لیگ برتر این قدر شکست نخورده است.

دیدگاه‌ها