کد خبر : 1984642 | 13 آذر 1402 ساعت 22:51 | 18.7K بازدید | 40 دیدگاه

رحمتی: آخرین بار الهلال را برده بودیم

سرمربی نساجی به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الهلال پرداخت.

رحمتی: آخرین بار الهلال را برده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل الهلال عربستان در ریاض عنوان کرد: با بهترین تیم آسیا بازی داشتیم. بچه‌های تیم ما زحمت کشیدند و تمام تلاش‌شان را انجام دادند. توانستیم یک تایمی از بازی را در اختیار خودمان داشته باشیم و موقعیت گل ایجاد کردیم.

ویدئو: 318478

او ادامه داد: به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و می‌خواهم این روند را ادامه دهند. هنوز هم کاری انجام ندادیم و در ابتدای راه قرار داریم.

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه الهلال امروز از تیم دوم خود استفاده کرده بود، گفت: نمی‌شود گفت تیم اول یا دوم الهلال! اگر تیم دوم الهلال کاپیتان تیم ملی عربستان در آن بازی می‌کند، اتفاق خوبی است که در مقابل‌شان بازی کردیم. تفاوت تیم جوان و باانگیزه ما را در تعویض‌های الهلال دیدیم.

1962483

رحمتی یادآور شد: آخرین باری که در این ورزشگاه بازی کردم، تیم الهلال را دو بر یک مقابل تماشاگرانش بردیم. اتفاق خوبی است که فوتبال عربستان تا این حد پیشرفت کرده و باعث ارتقای فوتبال آسیا شده است ولی چیزی که مهم است، در زمین نتیجه بازی را بازیکن رقم می‌زند.

او تاکید کرد: مطمئناً من هم اگر بازیکنان با قیمت‌های بالا در اختیارم بود، می‌توانستم بازی امروز را برنده شوم ولی به بازیکنان جوان تیمم افتخار می‌کنم. در پنج تعویضی که تیم ما داشت، دو بازیکن ۱۹ ساله را بازی دادیم. این نشان‌دهنده این است که یک تیم جوان، با انگیزه و جسور مقابل الهلال بازی کرد.

رحمتی یادآور شد: امیدوارم صدای من به بازیکنانم برسد. به آنها افتخار می‌کنم. هنوز کاری انجام ندادیم و تازه استارت کار ماست.

دیدگاه‌ها