کد خبر : 1984647 | 13 آذر 1402 ساعت 23:26 | 113.1K بازدید | 65 دیدگاه

پاس گل مدافع ایرانی السد، به ضرر پرسپولیس!

پاس گلی که امین حزباوی در ترکیب السد قطر ارسال کرد، می‌تواند به ضرر پرسپولیس در لیگ قهرمانان شود.

پاس گل مدافع ایرانی السد، به ضرر پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر در یکی از بازی‌های گروه B لیگ قهرمانان آسیا به تساوی دو بر دو مقابل نسف قارشی ازبکستان رسید؛ اتفاقی که با توجه به شکست غیرقابل باور شارجه امارات مقابل الفیصلی باعث شد نماینده ازبکستان صدرنشین شود و صعود کند و السد قطر رتبه دوم را از آن خود کند.

نکته قابل توجه درباره بازی دوشنبه‌ شب السد مقابل نسف‌قارشی پاس گلی بود که محمدامین حزباوی ارسال کرد. این مدافع جوان و آینده‌دار ایرانی در دقیقه 5 زمینه‌ساز گل متئوس اوریبه شد. اگرچه این گل توسط تیم ازبک جواب داده شد و باعث برد السد قطر نشد، اما با توجه به اتفاقات همین پاس گل و در نهایت کسب یک امتیاز برای قطری‌ها سبب شده تا السد شانس صعود داشته باشد.

نکته قابل توجه برای صعود السد ارتباط این مسئله به نتیجه بازی سه‌شنبه پرسپولیس و الدحیل است. در صورتی که پرسپولیس مقابل الدحیل شکست بخورد، آنوقت السد با توجه به تساوی دو بر دو و کسب یک امتیاز و دوم شدن در گروه شانس صعود به دور بعدی را به دست خواهد آورد.

به عبارت بهتر می‌توان گل پاس گل مدافع ایرانی اگرچه برای تیمش مفید بوده و زمینه‌ساز کسب یک امتیاز و داشتن شانس صعود به دور بعدی شده، اما می‌تواند به ضرر پرسپولیس نماینده ایران شود.

باید دید در بازی‌های فرداشب چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم‌ها جواز حضور در دور حذفی لیگ قهرمانان 2023 را کسب می‌کنند.

دیدگاه‌ها