کد خبر : 1984669 | 14 آذر 1402 ساعت 00:33 | 27.3K بازدید | 47 دیدگاه

توماس رونسرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال:

ادعای عجیب: شادی ستاره بارسا برای رئال بود!

در تحلیلی عجیب توماس رونسرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید می‌گوید ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، با خوشحالی بعد از گلش مقابل اتلتیکو برای رئال مادرید پیام فرستاده است.

ادعای عجیب: شادی ستاره بارسا برای رئال بود!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در ورزشگاه مونت خوئیک به مصاف یکدیگر رفتند که بارسلونا موفق شد یک پیروزی مهم 1-0 را در خانه بدست آورد و به رده سوم جدول لالیگا برگردد. گل پیروزی بخش بارسلونا را ژوائو فلیکس، بازیکنی که به صورت قرضی از اتلتیکو به بارسا پیوسته است، به ثمر رساند.

این ستاره در اقدامی غیر معمول، مقابل تیم سابقش به خوشحالی پرداخت. اما نکته عجیب‌تر خوشحالی او، استفاده از ژست جود بلینگام، ستاره این روزهای رئال مادرید بود. او به سمت تماشاگران خودی رفت و دست‌هایش را به سبک بلینگام باز کرد. البته او بعدا گفت که قصد تقلید از بلینگام را نداشته و به صورت "خود جوش" این حرکت را انجام داده است.

1962547

توماس رونسرو، خبرنگار نزدیک به فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید، در برنامه "ال‌چرینگیتو" تحلیلی عجیب از حرکت فلیکس ارائه کرد: "همه می‌دانیم او قبلا طرفدار رئال مادرید بوده است. او با این حرکت خواسته به فلورنتینو پیام بدهد که او را جذب کند."

این در حالی است که فلیکس بارها از حضور در بارسلونا ابراز رضایت کرده است و گفته می‌خواهد در تابستان قرارداد دائمی با تیم کاتالانی امضا کند.

دیدگاه‌ها