کد خبر : 1984670 | 14 آذر 1402 ساعت 08:31 | 74.1K بازدید | 43 دیدگاه

بدشانس هستیم اما به بازی آنها نگاه می‌کنیم؛

سرمربی السد و حرف‌های بدبینانه در مورد پرسپولیس!

وسام رزق، سرمربی تیم السد قطر، پس از تساوی 2-2 این تیم مقابل نسف ازبکستان در دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز ناراحتی کرد.

سرمربی السد و حرف‌های بدبینانه در مورد پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، السد شب گذشته برابر میهمان خود، نسف قارشی ازبکستان، به تساوی 2-2 رسید تا با 8 و با تفاضل گل بهتر نسبت به الشارجه امارات در رده دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

با توجه به اینکه تنها سه تیم دوم برتر گروه‌ها به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنند، السد حالا باید منتظر پایان این مرحله و نتایج دیگر مسابقات باشد. نکته جالب اینکه در صورتی که الدحیل، دیگر نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست بدهد، السد برای صعود شانس خواهد داشت.

وسام رزق، سرمربی السد قطر، پس از این بازی گفت: متأسفانه ما خوش شانس نبودیم‌ امیدوار بودیم برنده شویم اما نتوانستیم و با تساوی زمین را ترک کردیم. اکنون در رده دوم گروه هستیم و منتظر نتایج سایر تیم‌ها می‌مانیم و بازی‌های آنها را تماشا می‌کنیم.

1962549

وی افزود: می‌دانیم که صعود سخت شده است اما در مجموع ما تلاش خودمان را کردیم و موفق نشدیم. ما با روحیه جنگندگی بازی کردیم اما در نهایت فوتبال برد و باخت دارد؛ در این دیدار تساوی بیشتر شبیه باخت است.

سرمربی السد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: با تیم خوبی روبرو شدیم که بازی را سخت‌تر کرد اما با این حال به پیروزی نزدیک بودیم. موقعیت‌های ما خطرناک‌تر از حریف بود بود اما بازیکنان ما خوش شانس نبودند.

دیدگاه‌ها