کد خبر : 1984674 | 14 آذر 1402 ساعت 07:11 | 24.1K بازدید | 7 دیدگاه

مهاجم یوونتوس خواننده شد!

مویزه کین، مهاجم یوونتوس، اولین تک آهنگ خود را منتشر کرده است.

مهاجم یوونتوس خواننده شد!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال تنها استعداد مهاجم جوان یوونتوس نیست. طبق گزارشی از اسکای ایتالیا، کین اولین تک آهنگ خود را پس از اولین حضور خود در دنیای موسیقی در سال 2019 منتشر کرده است. این مهاجم در آن سال به عنوان یک بازیگر در موزیک ویدیو "دریپ د دانکی" اثر "بورو بورو " شرکت کرده بود و اکنون اولین آهنگ خود را به نام "پوشیده شده" منتشر کرده است. او این خبر را در شبکه‌های اجتماعی خود تایید کرده است.

این ستاره یوونتوس تنها فردی از دنیای فوتبال نیست که موسیقی را به عنوان یک علاقه دوم دنبال می‌کند. رافائل لیائو، مهاجم میلان هم یک رپر با استعداد است و تاکنون دو آلبوم منتشر کرده است. اولین آلبوم ستاره پرتغالی "شروع" بود که در سال 2021 منتشر شد و آلبوم دوم او "زندگی من" است که شامل 17 قطعه آهنگ می‌شود. استفان دی فرای، مدافع اینتر هم قبلا در مورد علاقه خود به پیانو صحبت کرده بود و با همکاری گروه راک/پاپ "کی موسابه"، توانست اولین تک آهنگ خود را به اسم "هی برادر" منتشر کند.

1962555

جدای از این نسل از بازیکنان جدیدتر، ستاره‌های فوتبال دوران گذشته نیز در دنیای موسیقی وارد شده‌اند. معروف‌ترین آنها رود گولیت، برنده توپ طلا سال 1987، با انتشار آلبومی به نام "آفریقای جنوبی" در سال 1988، سر و صدا کرد. کلارنس سیدورف، ستاره سابق میلان، کاور خود را از یک آلبوم معروف موسیقی ایتالیایی را در سال 2007 بازخوانی کرد.

خولیو ایگلسیاس هنرمند افسانه‌ای فرهنگ لاتین که بیشترین فروش رکورد تک آهنگ را در تاریخ موسیقی داشته است (بیش از 300 میلیون نسخه) هم قبلا یک فوتبالیست بوده است. در واقع، ایگلسیاس قبل از اینکه یک سانحه رانندگی به فوتبالش پایان دهد، به عنوان دروازه‌بان برای تیم دوم رئال مادرید بازی می‌کرد.

دیدگاه‌ها