کد خبر : 1984696 | 14 آذر 1402 ساعت 01:40 | 21.9K بازدید | 12 دیدگاه

دوست دارم با تیم کاملی به جام باشگاه‌ها برسیم؛

سرمربی الاتحاد: سپاهان قدرت بدنی بالایی دارد

سرمربی آرژانتینی تیم الاتحاد پس از پیروزی برابر سپاهان گفت پیش‌بینی یک تقابل سخت مقابل حریف ایرانی خود را داشته است.

سرمربی الاتحاد: سپاهان قدرت بدنی بالایی دارد

به گزارش ورزش سه، الاتحاد در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان سپاهان بود و موفق شد با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست بدهد. مارسلو گایاردو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این رویارویی گفت: انتظار یک رویارویی سخت در برابر سپاهان را که قدرتمندی که مشخصه اصلی آن قدرت بدنی بالا است، داشتیم.

او در ادامه عنوان کرد: ما در طول یک هفته به اندازه کافی استراحت نکردیم و بنابراین فکر می‌کنم باید به بازیکنان بابت پیروزی و تحمل این شرایط سخت تبریک بگویم. کار زیادی در پیش داریم اما در فوتبال، پیروزی‌ برای افزایش اعتماد به نفس و حرکت رو به جلو مفید است.

سرمربی آرژانتینی درباره شرایط بازیکنان تیمش توضیح داد: کانته بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است اما متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ام در تمرینات با او کار کنم و امیدواریم در روزهای آینده او و همچنین کریم بنزما که یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار است، به تیم اضافه شوند.

1959146

گایاردو افزود: دوست دارم همه بازیکنان در دسترس باشند و با فهرست کامل به جام باشگاه‌های جهان برسیم. من دوست داشتم تیم‌مان در دیدارهای قبل از جام باشگاه‌های جهان کامل شود اما متاسفانه به دلیل مصدومیت این اتفاق رخ نداد. در هر صورت این چالشی است که پذیرفتیم تا با عناصر موجود بهترین راه‌حل‌ها را پیدا کنیم.

او در خصوص بازی آینده مقابل ضمک در چارچوب مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان گفت: چند روز مانده به شروع جام باشگاه‌های جهان تقابل سختی خواهیم داشت اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی پیروز شویم.

سرمربی الاتحاد در پایان صحبت‌های خود گفت: بازیکنان کاملا آماده هستند اما زمان همیشه مهم است. ما سعی می‌کنیم ایده‌ها را به یکدیگر منتقل کنیم و این موضوع یک شبه اتفاق نمی‌افتد. من همیشه روی هدف کلی تیم تمرکز می‌کنم و زمانی که همه به صورت تیمی کار کنیم، کیفیت عملکردها بالاتر خواهد رفت.

دیدگاه‌ها