کد خبر : 1984726 | 14 آذر 1402 ساعت 10:56 | 28.8K بازدید | 22 دیدگاه

عصبانیت ستاره بایرن: حق ندارید من را بفروشید!

اریک ماکسیم چوپوموتینگ، ستاره بایرن مونیخ، حاضر نیست در پنجره زمستانی از این باشگاه جدا شود.

عصبانیت ستاره بایرن: حق ندارید من را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، چوپوموتینگ یکی از بهترین بازیکنان ترکیب بایرن مونیخ در فصل گذشته بود که نقش مهمی را در خط حمله این تیم و در غیاب یک مهاجم نوک تراز اول ایفا کرد. 

با این حال، جذب هری کین در این فصل باعث شد که او بار دیگر جایگاهش را در ترکیب اصلی بایرن از دست بدهد و با وجود این که یکی از عوامل قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا بود اما شرایط برای او به هیچ وجه خوب پیش نرفته است.

چند روز قبل روزنامه ورزشی بیلد خبر داد که مدیران بایرن در حال بررسی شرایط فروش این بازیکن هستند و قصد دارند در صورتی‌که پیشنهاد خوبی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی دریافت کنند، با جدایی او موافقت کنند. 

1840848

این موضوع به هیچ وجه به مذاق چوپوموتینگ خوش نیامده است و حالا اسکای اسپورت خبر داده که او به هیچ وجه حاضر به ترک این باشگاه در پنجره زمستانی پیش‌رو نخواهد بود و به درخواست بایرن پاسخ منفی می‌دهد. 

قرارداد این مهاجم بایرن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بایرن امیدوار بود که بتواند مبلغی را از فروش او پیش از جدا شدنش به عنوان بازیکن آزاد به دست آورد که حالا با مخالفت این بازیکن روبه‌رو شده است.

دیدگاه‌ها