کد خبر : 1984740 | 14 آذر 1402 ساعت 11:57 | 48.7K بازدید | 8 دیدگاه

ادامه حملات به مورینیو: درباره ستاره ما حرف نزن!

جووانی کارنوالی، مدیر باشگاه ساسولو، به شدت از اظهارات ژوزه مورینیو درباره دومنیکو براردی عصبانی است.

ادامه حملات به مورینیو: درباره ستاره ما حرف نزن!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو در چند روز اخیر و به‌خاطر اظهاراتش پیش از بازی برابر ساسولو بار دیگر هدف حملات شدیدی در ایتالیا قرار گرفته است.

رم این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا روبه‌روی ساسولو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد اما اظهارات سرمربی این تیم پیش از این بازی هنوز هم تبعات بسیاری را در رسانه‌های ایتالیایی به همراه داشته است.

این مربی پرتغالی پیش از این بازی در نشست خبری به خبرنگاران گفته بود که براردی بازیکن بسیار خوبی است اما احترام زیادی برای حریفانش قائل نیست و آن‌ها را به سخره می‌گیرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است. 
حالا کارنوالی که به شدت از اظهارات او عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، سعی کرده است که پاسخ این مربی را در مراسم فوتبال گرند گالای 2023 بدهد. 

1962393

مدیر باشگاه ساسولو در پاسخ به سوالی درباره این موضوع به توتومرکاتو گفت: «من فکر می‌کنم هیچ‌کس این حق را ندارد که درباره بازیکن حریف صحبت کند. از همه مهم‌تر این است که صحبت‌های مطرح شده از سوی او اصلا درست نبود. این نظر و تفکر او است اما کاملا اشتباه است.»

اظهارات مورینیو درباره داور انتخاب شده برای این بازیکن هم جنجال بسیاری را به همراه داشت، هرچند او پس از پایان این دیدار شکایتی از نحوه داوری او نداشت.

دیدگاه‌ها