کد خبر : 1984766 | 14 آذر 1402 ساعت 13:29 | 15.7K بازدید | 4 دیدگاه

انوشیروانی: ظاهر سهراب را نبینید، او زبل است

سجاد انوشیروانی گفت: سهراب مرادی تجربه حضور در دو المپیک را دارد و می‌تواند به تیم ملی وزنه‌برداری کمک کند.

انوشیروانی: ظاهر سهراب را نبینید، او زبل است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به نظر من این لطف مضاعف کمیته و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است که این اعتبار مضاعف را در نظر گرفتند و قطعا آن‌ها مشکلات ما را می‌دانند و می‌دانند که با وجودی که اعتبارات ما دو، سه برابر اضافه شده بود به‌خاطر ارزش افزوده مشکلات عدیده داریم. این کمک مضاعف سبب می‌شود محکم‌تر کار کنیم‌. شنیدم که این کمک و این افزایش برای تکرار خواهد شد که خبرهای خوبی است. جا دارد از عزیزان تشکر کنیم که این محبت را کرده‌اند تا با شرایط سخت برای آماده‌سازی تیم‌ها برای المپیک برنامه‌ریزی کنند.

وی در خصوص اینکه وزنه‌برداری جزء فدراسیون‌های متوسط بود گفت: آن ارزیابی‌ هانگژو بود. برای‌ هانگژو از قبل پیش‌بینی شده بود در این رشته مدال طلا نداشته باشیم‌ و مطمئن باشید برنامه‌ریزی که ما برای ۲۰۲۶ کرده‌ایم قطعا کار بزرگی انجام خواهیم داد. نگاه کمیته ملی المپیک این نیست و شرایط وزنه برداری برای المپیک را کاملا درک می‌کنند و ویژه نگاه می‌کنند و این نگاه ویژه کمک کننده خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه گفت: مدال برای المپیک در هیچ شرایطی قابل پیش‌بینی نیست‌. از سال قبل برای المپیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم. قدم‌های اول را در جهانی ریاض خوب برداشتیم. امیدواریم در مسابقات جهانی تایلند هم بچه‌ها بتوانند بهتر ظاهر شوند تا به نتایج المپیک امیدوار شویم.

انوشیروانی گفت: هیچ‌وقت قول مدال نمی‌توانیم بدهیم اما برای هر سه سهمیه تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص حضور سهراب مرادی در تیم بزرگسالان و ارتباط گرفتنش با ورزشکاران گفت: ظاهر سهراب را نبینید؛  پشت صحنه زبل است. سهراب تجربه دو المپیک و مدال طلا المپیک دارد. این تجربیات را به کادر فنی انتقال می‌دهد. ضمن اینکه به استنباط من هر چه تجربه کادر فنی در المپیک بیشتر باشد، بیشتر می‌توانند کوچ کنند. سهراب کمک بزرگی به تیم می‌کند.

دیدگاه‌ها