کد خبر : 1984769 | 14 آذر 1402 ساعت 13:25 | 45.1K بازدید | 21 دیدگاه

پیام ستاره ناکام یونایتد به بارسا: من را بخرید!

دونی فن ده بیک، ستاره هلندی منچستریونایتد، امیدوار است که بتواند در پنجره زمستانی راهی بارسلونا شود.

پیام ستاره ناکام یونایتد به بارسا: من را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، فن ده بیک در تابستان 2020 و پس از درخشش در آژاکس از این باشگاه جدا شد و پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرد تا حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. 

اما شرایط مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخششی که در این باشگاه هلندی داشت را در ترکیب شیاطین سرخ تکرار کند و همین موضوع باعث شد که به نیمکت‌نشینی محض در این تیم تبدیل شود. 

او در سال 2022 به صورت قرضی راهی باشگاه اورتون شد و با وجود عملکرد نسبتا خوبی که در این تیم داشت اما پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر به امید اینکه بتواند تحت هدایت اریک تن‌هاخ در اولدترافورد بدرخشد به اولدترافورد برگشت. 

1962708

اما باز هم شرایط به شکل دیگری پیش رفت و مصدومیت او و همچنین عملکرد نه چندان خوبش باعث شد که ستاره هلندی نتواند به خواسته‎‌اش در یونایتد برسد و حالا به دنبال جدایی از این باشگاه است. 

روزنامه اسپورت حالا مدعی شده که فن ده بیک و مدیر برنامه او امیدوار هستند که این بازیکن بتواند منچستریونایتد را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی ترک کند و مقصد مورد علاقه او بارسلونا است. 

فن ده بیک پیامی هم برای مدیران بارسلونا ارسال کرده و ابراز علاقه کرده که بتواند پیراهن این تیم را در پنجره زمستانی به تن کند و به این باشگاه ملحق شود و فوتبالش را با پیراهن بارسا ادامه دهد. 

دیدگاه‌ها