کد خبر : 1984787 | 14 آذر 1402 ساعت 15:39 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

احساسی‌ترین اتفاق هفته: گریه بعد از گلزنی به تیم سابق

دووان زاپاتا، مهاجم تورینو پس از گلزنی مقابل آتالانتا، تیم سابقش، گریه کرد‌.

احساسی‌ترین اتفاق هفته: گریه بعد از گلزنی به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، دووان زاپاتا، مهاجم تورینو، پس از برتری 3-0 مقابل آتالانتا، تیم سابقش، در مصاحبه تلویزیونی نتوانست احساساتش را کنترل کند.

مهاجم کلمبیایی خرید بزرگ تورینو در تابستان بود اما قبل از دیدار شب گذشته با باشگاه سابقش تنها یک گل در فصل جاری سری A به ثمر رسانده بود.

زاپاتا در بازی شب گذشته 2 گل به آتالانتا زد که هیچ شادی گلی انجام نداد و در مصاحبه بعد از بازی با DAZN نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

1962745

او در مصاحبه‌اش گفت: "با این بریس، عشقی را که ایوان ژوریچ از زمان حضورم در تورینو به من داده بود، جبران کردم. هم او و هم تمام هم تیمی‌هایم که به من محبت داشتند. همه به بهترین شکل ممکن از من استقبال کردند و الان بعد از بازی لحظات سختی را پشت سر می‌گذارم."

زاپاتا پس از اینکه اشک‌هایش سرازیر شد، ادامه داد: "از دیدن هم تیمی‌های سابقم خوشحال شدم و برای آن‌ها متاسفم اما به این پیروزی نیاز داشتیم. من این برد را به خانواده و هم تیمی‌هایم تقدیم می‌کنم زیرا شایسته آن هستیم. فکر می‌کنم اگر کنار هم باشیم به پیشرفت ادامه خواهیم داد. ما بازی‌های خوبی انجام دادیم و می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها