کد خبر : 1984827 | 14 آذر 1402 ساعت 19:08 | 33.5K بازدید | 21 دیدگاه

کاسترو به تیم اصلی خود استراحت داد

ترکیب خنده‌دار النصر با بازیکنانی ناشناخته

النصر تقریبا با ترکیب دوم خود به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

ترکیب خنده‌دار النصر با بازیکنانی ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، النصر که صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرده است، امروز در آخرین دیدار دور گروهی، میهمان استقلال تاجیکستان است.

لوئیس کاسترو برای این بازیکن تصمیم گرفت تا به رونالدو استراحت دهد و او را با خود به دوشنبه نبرد. ضمن اینکه الکس تلس به دلیل آسیب دیدگی تیمش را در این سفر همراهی نکرد. عبدالا له العمری نیز برای ریکاوری در ریاض ماند. علی لاجامی و مارسلو بروزوویچ نیز به دلیل محرومیت، این مسابقه را از دست داده بودند.

1962807

قطعی شدن صعود النصر و انجام بازی‌های فشرده سبب شده است تا کاسترو برای این بازی به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد و امروز نفراتی به میدان می‌روند که تقریبا برای نخستین بار است در کنار هم بازی می‌کنند.

در غیاب العقیدی که نیمکت نشین است، در بازی امروز راغد نجار در درون دروازه النصر قرار گرفته است. در دفاع چپ و در غیاب الکس تلس، حتی أیمن یحیی که گزینه دوم کاسترو است نیز نیمکت نشین شده تا محمد قاسم پس از مدت‌ها فرصت حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

1962810

سلطان الغنام نیز دیگر بازیکنی است که با تیم به دوشنبه نرفته تا در غیاب این مدافع راست، نواف بوشل در ترکیب قرار بگیرد. عبدالله مادو و محمد آل فتیل در روز نیمکت نشینی آیمریک لاپورت و غیبت عبدالا له العمری و علی لاجامی، برای نخستین بار در کنار هم به میدان می روند.

عبدالمجید الصلیهم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، بعد از چند هفته به ترکیب بازگشته است. در کنار او، عبدالله الخیبری بازی می‌کند. جلوتر از آنها نیز خالد الغنام بازی خواهد کرد.

1962809

در بخش تهاجمی تیم نیز عبدالرحمن غریب تنها نام آشنا است. او وینگر راست النصر است و در سمت چپ نیز سامی النجعی بازی می‌کند. در خط حمله نیز شاهد حضور ثابت محمد مران هستیم.

روی نیمکت ذخیره‌های النصر، اسامی مطرحی چون سکو فوفانا، اوتاویو مونتیرو، آیمریک لاپورت، اندرسون تالیسکا و سادیو مانه دیده می‌شود تا هر پنج بازیکن خارجی النصر نیمکت نشین باشند.

دیدگاه‌ها